Topiderm van Pannoc : Skincare

Niet alleen schrijf ik graag over makeup, maar ook alles wat te maken heeft met een gezonde, gehydrateerde huid. Mensen die me langer volgen weten ook dat ik dit het belangrijkste vind. 
Ik heb vorige week een doos vol met goodies gekregen van het merk Topiderm en ben het gelijk begonnen te gebruiken. Ik moet eerlijk zijn, wat een geweldige producten. Hij maakt mijn huid enorm zacht, en geeft het vervolgens een zachte parfum. Lees hieronder iets over wat hun zelf zeggen over hun verzorgingsproducten :


'Je huid wordt dagelijks blootgesteld aan tal van schadelijke factoren: Airco, Zon, Warmte en kou, ... Het Belgische Pannoc weet als geen ander dat niet enkel preventief smeren maar ook de nazorg belangrijk is. Dit bedrijf met farmaceutische achtergrond produceert al haar producten onder de strengste voorwaarden in België. Hun producten worden dan ook voorgeschreven door dermatologen. Je huid verdient immers de beste zorg! 


Je vind alle info over deze producten op hun website: http://www.topiderm.eu/v1/ 
Ik laat jullie met veel plezier zien welke producten ik met veel plezier getest heb.


Topiderm - Doucheolie


Deze doucheolie bevatten ingrediënten die het douchen vanaf nu anders laat ervaren. Er zitten 2 volwaardige olies : zuivere arachideolie en paraffine olie. 
Deze olie zorgt dat je droge huid (die we vooral in deze koude seizoen hebben) mild gereinigd word. 
Mijn huid is enorm gehydrateerd sinds dag 1 dat ik deze olie gebruikt hebt. Ik ben enorme fan. Je masseert deze olie in nadat je je huid gewassen hebt, zorgt dus dan je huid nog vochtig is. Vervolgens dep je het af en klaar.

De tube is een grote hoeveelheid van 200ml en kost €10,40. 


Topiderm - Créme 10% Urea


Deze créme hydrateert de heel droge huid, zowel gelaat als lichaam. Je kunt deze créme dus gebruiken op plaatsen op je lichaam of gezicht wat lijdt van het koude, natte weer. Deze formule zorgt ervoor dat je geen kloofjes , korsten, of jeuk krijgt. 
Zelf gebruik ik deze créme op de gezichtjes van mijn kindjes. Dat is net het fijne aan deze lijn, ze zijn goed voor de hele gezin. Mijn kinderen hebben erg droge huidjes en weet ik dat ze kindvriendelijk hun huidjes verzorgt zonder zware parfum of dergelijke te bevatten. 


Topiderm - Lichaamsmelk


Nethetzelfde als de bovenstaande producten is deze ook goed voor een droge tot een erg droge huid. Na het aanbrengen van deze lichaamsmelk voelt je huid soepel en zacht. Niet alleen kun je deze lichaamsmelk gebruiken op je lichaam , maar zelfs ook op je gelaat. 
Ik gebruik deze lichaamsmelk op de lichaampjes van mijn kids vlak na het douchen. Ik merk dat ze van de lichte parfum er rustig van worden, en ook zie ik een verschil in de textuur van hun huidjes. 
Deze tube bevat 400ml product en kost €16,80


Topiderm - Handcréme 


Onze handen hebben in deze koude weer veel te verduren. Daarom is deze handcréme ideaal voor elke type huid. De créme smeert makkelijk en heeft een heerlijk parfum, maar voelt niet vet! 
Zelf gebruik ik deze créme regelmatig, ik heb hem in mijn handtas zitten en bij nood smeer ik wat op mijn handen. 
Deze tube kost €7,10.



Zoals jullie zelf kunnen zien ben ik een grote fan van deze merk en zonder twijfel weet ik dat ik onmiddelijk een nieuwe product koop van het eerste dat opgaat. Wauw!!! 
Probeer het zelf ook! http://www.topiderm.eu/v1/



Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie