The Body Shop : Shade Adjusting Drops & Fresh Nude Foundation


Het is een must om een perfecte basis foundation op je gezicht aan te brengen voordat je aan je makeup-routine begint. Ik ben hier zeker van dat jullie allemaal hiermee eens zijn. 
The Body Shop heeft in November 2015 zo een 16 semi-matte tinten foundation met SPF15 uitgebracht die de perfecte basis creëert. 

'De textuur van deze foundation zijn vrij luchtig en erg hydraterd, ondanks hun bijna matte finish. Deze foundation is geschikt voor de gevoelige huid en verstopt de poriën niet. Door de zuivere pigmenten en lichreflecterende deeltes zorgt deze foundation voor een natuurlijke, semi-matte finish en een mooie subtiele gloed. Hij blijft tevens de hele dag op je gezicht zitten.'

Hieronder geef ik je alle info en swatches van deze prachtige collectie, kijken jullie even met me mee?


Fresh Nude Foundation



Zoals je ziet heb ik 2 verschillende kleuren ontvangen (Caribbean Mahogany 075 en Kyoto Blossom 015). 
Allebei hebben ze een nude glow finish die dus perfect past op je huidskleur. Ikzelf gebruik de kleur 015. 
Ik heb hem al verschillende keren gedragen en ik ben erg blij met het resultaat. De finish is erg natuurlijk en blend mooi uit. 
De donkere foundation gebruik ik (een druppeltje volstaat) om mijn gezicht te contouren, en zelfs die resultaat mag er wezen! 
Ik ben enorm verrast over deze geweldige foundation.

Al hun 16 Fresh Nude Foundations (30ML) kosten €20 per potje. 




Shade Adjusting Drops



Deze tubes hebben maar 1 toepassing. Ze veranderen je 'bijna perfecte' foundationtint naar de perfecte kleur voor jou
Ik ben erg blij deze te hebben ontvangen! 
Wereldwijd zijn er 7000 verschillende huidskleuren en helaas bestaan er geen 7000 perfecte foundations.
Maar geen zorgen, met de nieuwe uitvinding van The Body Shop is er nu wel de perfecte foundation voor elke vrouw.
Omdat je foundation die je in de zomer gebruikt meestal iets te donker is om in deze koude dagen te dragen, kan je ze makkelijk mixen met de lightening drops om de perfecte kleur te verkrijgen die je nu wel kan gebruiken op je gezicht.
Is je foundation veel te licht? Dan is een druppeltje van de darkening drops perfect om je foundation ietsjes donkerder te maken.
Vind je gewoon nooit je geschikte kleur , welke huidskleur je ook hebt, dan is dit perfect voor je.

Deze Shade Adjusting Drops (15ML) kosten €14 per potje.







Ik geef altijd eerlijke reviews over producten die ik persoonlijk test en ik ben heel blij en enthousiast dat ik altijd de perfecte foundation heb vanaf nu! Grote dank aan The Body Shop.




Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie