Nieuw - Topiderm Antiroosshampoo


Je kunt er last van hebben of niet. Sneeuw op je schouders? Mmmm, dan is er duidelijk iets mis. Als je last hebt van hoofdschilfers wil je er graag snel van af. 
Topiderm stelt jullie hun nieuwe antiroosassortiment voor. Ik heb de eer om hier een artikeltje over te schrijven, dus hieronder leg ik het een en ander uit. Kijken jullie mee?


TOPIDERM ANTIROOSSHAMPOO

Hieronder heb ik wat info voor jullie geknipt en geplakt over deze shampoo. 



'Schilferveroorzakende schimmels zijn pH­gevoelig. Het is dus van cruciaal belang de zuurtebalans van de hoofdhuid onder controle te houden. Topiderm Antiroos Duo weet hoe. Deze nieuwe, innovatieve antiroosformule van Pannoc in het Topiderm assortiment pakt roos aan op twee verschillende manieren. Enerzijds is er de klassieke antischimmelshampoo, anderzijds de buffershampoo met pH­waarde 4,8. Het is de combinatie van de twee die deze behandeling zo vernieuwend maakt. Zo uniek, dat Pannoc er een octrooi op nam.'


HOE GEBRUIK JE DEZE SHAMPOO?

STAP 1: wasbeurt met Topiderm Antischilfershampoo 
STAP 2 :wabeurt met Topiderm Schilferblock 
STAP 3:geniet van de zalige rust die Pannoc je geeft. 
Best hou je je een week lang dagelijks aan deze routine. Daarna zijn 2 of 3 wasbeurten per week voldoende. 


Ikzelf ben enorm enthousiast over deze uitleg die ik moogte delen met jullie. Omdat mijn man last heeft van roos ga ik deze onmiddelijk in huis halen en later laat ik jullie weten hoe hij deze shampoo ervaart! Een fijne weekend gewenst.


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie