Mijn leven en Makeuplooks als Mama!

Voor de mama's onder ons weten we dat vanaf het moment dat we 's morgens wakker zijn, we onmiddellijk in de weer zijn met onze kindje(s). 
In mijn geval heb ik 2 lieve , kleine zoontjes (3jaar en 2jaar) dus is het hier best drukjes elke dag.

Ik hou echt van mijn leven zoals het is, ik wou dolgraag kindjes en ze zijn erg lief, speels, af en toe ontdeugend, ... 
Mijn taak stopt niet alleen 's morgens, overdag hou ik het huisje graag netjes en kook ik dan ook voor mijn kids en mijn lieve echtgenoot. Het is vaak moeilijk om alles te verdelen omdat ik chronische pijn in mijn enkels, polsen en knieën heb.

Buiten dat ik mama ben hou ik me dus (wat erg duidelijk is, hahaha) veel bezig met makeup. Elke Dinsdag, Donderdag en Zaterdag komt er of een artikel of een video online. 
Vandaag wou ik dus dolgraag schrijven over hoe ik me opmaak terwijl m'n kids naast me zitten te zingen, dansen, soms huilen, ruziën of braafjes spelen.

Makeup is eigenlijk iets belangrijk in mijn leven, en sinds ik begonnen ben met mijn blog (Mei 2014) verdiep ik me er meer in. Ik leer mijn technieken helemaal zelf aan en stiekem merk ik ook dat ik iets beter word met bepaalde technieken. Ik ben geen pro maar hopelijk kan ik ooit toch mijn droom uitvoeren :  dat namelijk ik een visagie-opleiding kan volgen.

Wie vooral me volgt op Social Media (Snapchat, Facebook, Twitter, Instagram, Google+, Bloglovin, ..) weet dus en ziet mijn kinderen erg vaak in de achtergrond. Moet je me nog niet volgen of een van die Socials, zal ik hieronder mijn naam schrijven bij elke account. Dan kan je me nog zoeken en volgen.

Snapchat:  meflawless2
Instagram: meisflawless
Facebook: meisflawless
Twitter: meflawless2you
Google+ : Serafina Juarez Banos
Bloglovin :meisflawless


Mijn makeup, 'Natuurlijk makeup-look' , bestaat meestal echt door minimaal producten aan te brengen. Omdat ik dagelijks met makeup in de weer bent is het voor mij een gewoonte om te beginnen met primer aan te brengen nadat ik natuurlijk mijn gezicht gewassen en verzorgd heb. Ik teken snel mijn wenkbrauwen bij en hou ze sterk met wenkbrauwgel. Ik breng dan graag mijn foundation aan en poeder deze gelijk af met doorzichtige poeder. Ik neem dan een grote kwast waarmee ik minimaal wat bronzer en blush aanbreng. Dit gaat vrij snel, +-5 min. Ik breng dan wat mascara aan en een lichte lipkleur. Af en toe een highlight als ik een glowy dagje heb en dan fixeer ik alles met een fixing-spray.



Soms heb ik ook dagen dat ik extra ga contouren en iets beter te werk ga als ik weet dat ik die dag weg moet naar een afspraak in verband met mijn lichamelijke letsels,of afspraak bij de bank of dergelijke. 


Als ik uitgenodigd ben of een avondje bij een vriendin ga zitten dos ik me graag op. Ik heb echt verschillende soorten looks voor verschillende situaties. Moet je eventueel ook nieuwsgierig zijn over mijn kids zie je hieronder een video over hoe mijn oudste zoontje mijn makeup doet!





Ik hoop dat je deze artikel net zo leuk vind, als ik hem vond bij het schrijven. Ben jij een mama? Wat zijn jou looks? Hieronder mag je een foto plaatsen.... 


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie