Kiko Milano - Face Makeup Fixer


Hello beauty's. Een tijdje terug via mijn Instragrama-account https://www.instagram.com/meisflawless/) heb ik jullie een foto gedeeld over mijn aankoop die ik gedaan had in de Kiko Milano winkel in Hasselt (België). 

Ik heb namelijk de Kiko Milano Face Makeup Fixer gekocht. Deze is een product die je op je gezicht sprayt nadat je je makeup hebt aangebracht. Zelf is het nu een tijdje dat ik deze product aan het gebruiken ben, en ik heb alleen maar lof te vertellen. Wat een geweldige product is dit! A gift from heaven for sure. Mijn makeup blijft niet alleen langer op mijn gezicht zitten zonder af te vegen, maar ook komt mijn highlight beter door en glow ik meer, en is het 'poederige' laagje van al die makeup weg zodat alles een egale, 'natuurlijke' effect geeft, dus totaal geen masker effect meer!

HOE BRENG JE DEZE SPRAY AAN?

Makeup Fixing Spray : Spray deze product richting je gezicht met een afstand van +/- 20cm terwijl je je ogen gesloten houd. 

Je kunt deze spray ook gebruiken op een oogschaduwkwast bijvoorbeeld als je meer pigmentkleur wil laten uitkomen op je geliefde oogschaduwkleur. Het is ideaal om een metallic of glitterkleurtje aan te brengen. 



HOELANG KAN JE JE MAKEUP MOOI HOUDEN OP JE GEZICHT?

In het instructie-boekje was er een kleine uitleg bij die ik erg lief vond en dat ik moest delen met jullie. Als je (of het nu 's morgens, 's middags of 's avonds is), het is belangrijk om een schone huid te hebben voordat je aan je makeup begint. Dus neem tijd om je huid te hydrateren alvorens je je makeup aanbrengt. 
Voor een lange, mooie resultaat van je makeup is het aangeraden een primer aan te brengen dat zorg dat je poriën kleiner lijken en dat je foundation lang op je gezicht blijft zitten. Een primer laat je liefst 10-15 minuten intrekken voor een goede resultaat. 
Vervolgens breng je je makeup aan, het maakt niet uit of het nu makeup voor overdag of 's avonds is, maak er wat moois van ;-) .
Als je denkt dat je look af is, spuit je makeup fixer over je gezicht en laat je dit even drogen, en klaar is kees!                                                                                                                                                                                       



Ken jij Kiko Milano? Bezoek hun website voor meer leuke makeup-spulletjes! http://www.kikocosmetics.com/

Een superleuke dag gewenst, en tot snel!

Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie