Hoe ik mijn wenkbrauwen doe


Omdat ik net geopereerd ben aan mijn knie loop ik de hele dag in mijn onesie met krukken . Ik laat jullie met veel plezier zien hoe ik mijn wenkbrauwen doe .
Kijken jullie mee?




Zo zien mijn wenkbrauwen eruit als ik er helemaal niets mee doe . In mijn linker wenkbrauw heb ik een grote litteken, dus moet ik zien wat voor vorm deze wenkbrauw heeft .



Het eerste dat ik doe is mijn wenkbrauwen epileren . Dit doe ik altijd erg zorgvuldig .



Als ik klaar ben , breng ik wenkbrauwgel aan , zodat ik goed kan zien of ik het goed gepileerd heb .





nadat ik denk dat ik klaar ben ,conceal ik graag onder mijn wenkbrauwen en teken ik ze bij . 


Dit is het resultaat met mascara !

Hoe doe jij je wenkbrauwen en hoe vaak ?


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie