Mijn Favoriete Makeup/Beauty Shops en Webshops



Dag lieve lezertjes. Het is weer Woensdag, dus dat betekend dat je weer een video of artikeltje van me krijgen. Enkele dagen geleden realiseerde ik me dat ik nog nooit over mijn favoriete winkels heb gesproken waar ik mijn makeup en beauty-producten graag koop.  
Ik snap dat zeker in de laatste maanden veel meisjes en vrouwen verschillende winkels in en uit zijn gelopen, of zelfs webshops hebben bezocht, om die perfecte product of cadeautje te vinden. 
Ik deel dus hieronder graag mijn favi shops waar ik al mijn beauty en makeup-stuff koop. Zijn jullie klaar?



Ik lieg niet als ik zeg dat ik meer dan 5-6x per week in de Kruidvat ben. En ook elke keer kom ik naar buiten met een zak vol met beauty en makeupproducten. Ik weet niet wat het is, maar in die winkel kom ik helemaal tot leven. Ik zal en moet met iets naar huis gaan. Jullie weten dat mijn top-prioriteit budgetproof-producten zijn , en waar vind je die anders dan in de Kruidvat? Weten jullie ook dat je nu ook online producten kunt scoren bij de Kruidvat? 


Bezoek zeker en vast hun website, koop wat je maar wilt, en de volgende dag staat de postbode bij je op de stoep. 



Jazeker, ook in de Action koop ik beautyproducten. Denk eens aan mijn favoriete budgetproof product die ik elke keer weer gebruik, mijn geliefde primer. Je kan zoveel producten in de Action scoren voor een zeer goede prijs. Helaas heeft deze filiaal geen online shop, maar geen zorgen! Ik bijna elke gemeente bestaat er wel een Action. 



Wish is een webshop waar je alle producten vind die je maar nodig hebt voor een heel goedkope prijs. Zoek je beautyproducten? Of kledij? Of accessoires? Wat je ook maar nodig hebt, je vind het op hun webshop. https://www.wish.com/ .
Ik heb al verschillende spullen gekocht in hun webshop en elke keer was ik aangenaam verrast over hun de kwaliteit van hun producten. Je moet een week of 2-3 wachten tot het thuis aankomt (komt van China), maar je geniet zeker en vast van je aankoop.



Ik heb veel producten thuis die van het merk e.l.f. zijn. Je vind hier alle makeup-producten voor een goede kwaliteit en pigmentatie. Ben je nog niet zo bekend met hun producten? Check even hun webshop ... http://nl.eyeslipsface.be/ 
Ik ben er zeker van dat je hier veel baat mee gaat hebben!! 



Ik heb de eer gehad om een persevent bij te wonen van The Body Shop (TBS) en ik moet zeggen dat ik HE-LE-MAAL verliefd ben op hun prachtige producten. Die geuren, texturen, verpakkingen, pigmentatie, oh wauw. Waar ik woon is er helaas geen Body Shop in de buurt, maar ik weet dat ze toch wel veel filialen hebben, dus ga even een dorpje of stadje verder en zie ze daar glunderen, die filialen!!! The Body Shop is zeker en vast de moeite als je helemaal in to geuren bent, en verleidelijheid!! 


M.A.C is echt helemaal niet mijn laatste winkel waar ik naartoe ga, er zijn er nog, maar ik kan ze niet allemaal benoemen! Ben je gek op hun merk? Dan weet je helemaal waar ik naartoe wil gaan. Hun pigmentatie is geweldig, de producten zijn goed aan te brengen, hun beautytools (kwasten, ....) doen wonderen aan je makeuplook als je ze goed gebruikt. Alleen zijn ze een beetje prijzig, maar geen kwaad, want op hun onlineshop http://www.maccosmetics.be/ kan je je geliefde product vinden en heel vaak betaal je geen verzendkosten. Ook hebben ze veel filialen in drukke steden. Dus je weet dat je ze overal, wereldwijd, kan vinden. 

Ik heb nog meer favoriete beautyshops en webshops, maar wat zijn jullie favorieten? Dat wil ik doodgraag weten! 



Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie