M.A.C Cosmetics Featuring Ellie Goulding

Ik heb enkele dagen geleden gehoord dat zangeres Elli Goulding samenwerkt met M.A.C Cosmetics, en ik ben hier enorm enthousiast over.
Persoonlijk hou ik erg veel van haar muziek en zanggeluid. Ik zeg niet dat ze mijn idool is, want ik hou van verschillende zangers en muziekstylen, maar toch hoor en zie ik haar graag zingen. Ze heeft iets dat me naar haar toetrekt.
Wie M.A.C Cosmetics kent, en ik denk dat bijna iedereen wel weet over wie dat ik het heb, weet wel dat ze een grote makeup-collectie hebben en ook vaak hebben samengewerkt met andere bekende zangeressen en actrices. Denk aan Ariana Grande, Zac Posen, Lorde, enz..


Na maanden ongeduldig wachten heeft dus Ellie Goulding haar samenwerking bekend gemaakt. Speciale samenwerkingen kan je altijd M.A.C website bestellen. Binnenkort kan je deze dus aangekopen, het is nog even wachten.

Zelf geeft Elli Goulding enkele van haar beauty-tips prijs, dus lees even mee wat haar beautygeheimpjes zijn.

Ze heeft altijd mooie haren, dat zien we in elke clip of interview. Ze zegt dat ze eigenlijk veel geluk heeft met haar coupe, omdat ze er weinig aan moet doen. Ze word altijd wakker met licht golvend haar en het enige wat ze doet is haar haar doorkammen en wat haarspray of dergelijk gebruiken, en klaar! Makkelijk toch?

Haar beautytip is dat ze elke dag haar huid goed hydrateerd Dat is voor haar erg belangrijk, omdat ze toch vaak gezien en gefotografeerd word, dus wilt ze dat ze er altijd ietswat goed uitziet, dat me ook erg normaal lijkt

Zelf geeft ze prijs dat ze veel producten van MAC goed vind en zelf ook jaren gebruikt, bijvoorbeeld van ze de highlighters een ongelofelijke shine hebben wat ze verliefd op is.

Als je graag deze nieuwe collectie binnenkort tussen je makeupstash wilt hebben, moet je nog even wachten. Hij is pas binnekort online beschikbaar.

Xxxx Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie