U R The Best Thing - I Love MakeUp


Het is nu al een tijdje geleden dat ik deze prachtige oogschaduwpallet gekocht heb. Ik heb hem bewust niet gebruikt omdat ik eerst een eerlijke review wou schrijven over deze pallet. 
Ik vond deze in een outletwinkel waar ze spulletjes verkopen van de Kruidvat die ze niet verkocht hebben. Ik zag deze pallet, met nog vele andere en heb hem onmiddelijk gekocht. Ik toon graag alle kleuren en pigmentatie van deze pallet, kijken jullie mee?

In deze pallet zitten 10 matte en 22 shimmer oogschaduwkleuren in. Bij het openen van deze zwarte pallet werd ik onmiddelijk verliefd. Je kan verschillende ooglooks maken. Ik vraag me wel af hoe de pigmentatie is, dus dat deel ik even met jullie. 


Op mijn hand heb ik de eerste rij geswatched. Het zijn erg matte kleuren met als eerste (uiterst linkse kleur op mijn hand) een lichtbeige kleur , vervolgens een taupige kleur, een erg nude kleur, een warme camel-kleur en een diepzwarte kleur.  Met deze kleuren kan je een perfecte ooglook voor zowel overdag, als 's avonds maken.



De volgende kleuren die ik geswatched heb zijn warmere kleuren. Een lichte kleur, een oud roze kleurtje, een licht bruine kleur, een paarse kleur en een paars/zwarte kleur. Deze kleuren laat me denken aan een mysterieuze ooglook die je kan creëren voor een avondlook.  


De volgende swatches die ik nam waren allemaal shimmertjes. Heel veel metallic kleurtjes die je makkelijk kan combineren met de matte kleuren ik jullie net getoond heb. Zoals je ziet zitten hier alle kleuren in zoals goud, roze, groen, blauw, beige, .... 
Persoonlijk vind ik de pigmentatie geweldig! Deze swatches zijn gemaakt met een droge vinger en maar 1 klein veegje op mijn arm. T'is dus zeker geen miskoop.


De laatste swatches zijn vrij warme kleuren. Kleuren die je eventueel ook kan gebruiken bij een bruidslook of een romantische ooglook. Ook bij deze is de pigmentatie ongelofelijk. De kleuren van de laatste rij bevatten veel goud, roze, paars en grijs.



Mijn eerlijke mening

Deze pallet zit ongelofelijk vol pigmentatie. Je hebt weinig product nodig voor een superresultaat. Alle kleuren, zowel de matte als de shimmers, passen goed bij elkaar. Deze pallet is mijn nieuwe favoriet.

Xxxsje Serafina
meflawless2@gmail.com

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie