MUA - Romantic Efflorescence

 

Het is al even geleden dat MUA deze palletjes uitgebracht heeft, maar deze heb ik gevonden in een Kruidvat outletwinkel voor 3€.
In deze pallete zijn 12 kleuren waar je een prachtige ooglook mee kan maken.

MUA is een merk die iedereen wel kent. MakeUp Academy is een budgetmerk die je tegenwoordig overal vind. Dat hij budgetproof is betekend niets, want hij is al een tijdje bekend als een goede makeupbrand.
Kijken jullie mee wat ik van deze pallet en swatches vind?

 






De eerste rij die ik geswatchd heb vind ik al super. Ik had maar 1 klein veegje nodig voor deze inmens goede pigmentatie. De kleuren zijn best koele kleuren waar koper, bordeaux en bruine kleuren in zitten. De kleuren heten (van links naar rechts) :Mesmeric, Tempt, Corrupt, Obsessed, Lavish en Flery.

 






De volgende rij zijn best zware, donkere kleuren. In deze rij zitten veel grijze, paarse, en opnieuw bruine kleuren in. Deze rij vind ik minder mooi. Ze zijn helaas iets te donker voor mijn smaak. Ook deze kleurnamen noem ik even voor jullie op (van links naar rechts) : Bewitch, Magnet, Exposed, Siren, Reveal en Captivate.


Mijn eerlijke mening

Ik vind deze pallet er vrij goedkoop uitzien, maar toch is mijn mening herzien sinds ik de pigmentatie gezien heb. Wat een prachtige pallet. Hij is vrij klein en dun, dus kan je hem makkelijk overal meenemen. De kleuren die erin zitten kan je elke dag gebruiken als makeup voor overdag en 's avonds. Je kan hiermee gewoon alle kanten op in ooglooks.


Xxxxxje Serafina
meflawless2@gmail.com


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/14566299/?claim=4pkk5zke6eu">Follow my blog with Bloglovin</a>

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie