Maybelline Baby Skin


Ergens vorig jaar in Juni is mijn zusje op vakantie geweest naar Amerika, en toen ze daar was heeft ze deze Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser gekocht. Zelf heeft ze die niet gebruikt, dus heeft ze die aan mij gegeven. A gift from heaven! Wat een prachtproduct! 


Ondertussen in de Baby Lips van Maybelline vrij bekend bij iedereen, en ook deze product. Hij zorgt dat je poriën verdwijnen zodat je een babygladde huid krijgt. Je kan deze gebruiken voordat je je foundation of BB-Cream aanbrengt. 
Zoals je in deze onderstaande foto's duidelijk kunt zien is deze creme erg doorzichtig, en zacht. Oh zo zacht. Met een klein beetje (Hoeveelheid van een erwt) heb je genoeg om die verschrikkelijke poriën op je gezicht te doen verdwijnen.



Eenmaal aangebracht voelt je huid zijdezacht. Ik heb deze creme vaak aangebracht op mijn gezicht. Dan laat ik hem even intrekken, circa 5minuten, en vervolgens prime ik mijn gezicht voordat ik mijn foundation of BB-cream aanbreng.


Deze Maybelline Baby Skin vind je onderanderen in de Maybelline online-shop:


Xxxx Serafina
meflawless2@gmail.com



Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie