Kruidvat Webshop


Voor diegenen die me volgen op Instagram weten dat ik deze week een bestelling heb geplaatst op https://www.kruidvat.be/nl/ . Ik heb namelijk enkele spulletjes gekocht omdat ik het nodig had, maar ook omdat ik wou weten hoe de service en snelheid van mijn bestelling was. Conclusie: Ik ben ongelofelijk tevreden. Ik heb woensdag mijn bestelling gedaan en donderdag (de volgende dag) was mijn pakketje al voor de deur! 
Willen jullie graag weten wat ik gekocht heb? Kijk dan even hieronder voor een kleine review.



Het eerste artikeltje dat ik zocht was een mooie lipstick voor de herfst. Ik kwam deze prachtige kleur tegen. Hij heet 'Barely There' (kleur 06) van het merk Essence. 
Wat een prachtige kleur die je erg mooi kan combineren met een warme ooglook, of mooie framboos-roze wangetjes. 
Je vind hem op hun website : https://www.kruidvat.be/nl/essence-06-barely-there-longlasting-lippenstift/p/2872066 voor de prijs van €2,39.




Deze coverstick van het merk Essence in kleur 01 'Matt Sand' is echt a gift from heaven. Je ziet duidelijk dat ie dekkend is. Hij bedekt mijn schoonheidvlek op mijn hand met 1 veeg. Ik heb deze stick gebruikt als concealer onder mijn ogen en ik moet zeggen dat het een superproduct is. Je vind hem op de website : https://www.kruidvat.be/nl/essence-01-matt-sandcoverstick/p/1239365  voor de prijs van €1,99.



Ik ben al een hele tijd op zoek naar nieuwe highlighters. Ik vond op hun website de Essence 'Sooo Glow' Cream highlighter in de kleur 10 'Look on the bright side'. Wat een mooie glow heeft deze highlighter. Ik vind hem perfect om de combineren met een M.A.C Vanilla pigment. Je ziet de glow op je gezicht van meters ver. Je vind hem om de website : https://www.kruidvat.be/nl/essence-soo-glow-10-look-on-the-bright-side-cream-to-powder-highlighter/p/3179457 voor de prijs van €2,89.



De laatste product, ook een highlighter, is er ook 1 van Essence 'Sooo Glow' in kleur 20 'Bright up your life'. Deze heeft een mooie lichtroze gloed, wat je look extra romantisch maakt. Ik vind hem ideaal bij bruidsmakeup voor als je op date gaat. Je vind hem op de hun website: https://www.kruidvat.be/nl/essence-soo-glow-20-bright-up-your-life-cream-to-powder-highlighter/p/3179464 voor de prijs van €2,89.


Wat heb jij gekocht op hun website?

Xxxx Serafina
meflawless2@gmail.com

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie