Bourjois Bio Detox Organic Powder

Ik heb begin vorige week van mijn zusje deze poeder gekregen van het merk Bourjois. Een zachte foundationpoeder die ik niet zo vaak gebruik, maar wat wel handig kan zijn in mijn makeup-tas die ik overal mee naar toe neem.  Deze doosje bevat een natuurlijke poeder die ze ook eventueel in een vloeibare foundations en concealer verkopen. Het is al een oudere product die nog vrij veel verkocht word heb ik al gemerkt. 



Als je het eenmaal hebt aangebracht voel je dat je huid erg zacht is, en zelfs al je onevenheden zijn bedekt. Je kan deze poeder in 4 verschillende kleuren kiezen : 

-52 Vanilla
-54 Beige
-56 Light Bronze
-57 Bronze

Ikzelf heb de kleur 54 Beige die echt goed bij m'n huid past. Zoals je ziet op de onderstaande foto heb ik veel aders op mijn hand, en met 1 veeg van de Organic Powder ziet mijn huid er egaler uit, gladder, en zonder lijntjes of adertjes die toonbaar zijn. Je kan het poedertje aanbrengen met de bijbehorende spons en met een poederkwast. Hij is vrij dekkend, dus je weet dat je hier best 'veilig' mee kan spelen. 




Xxxxx Serafina
meflawless2@gmail.com



Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie