Bloginsider voor Etos : Makeup in een nieuw jasje

Ik ben geselecteerd als Bloginsider om eigenmerk-producten (makeup) van het merk Etos te testen.
Ik ben geselecteerd door mee te doen met een Instagramfoto van Willemijn en Martine :  https://www.instagram.com/willemijnvl/
https://www.instagram.com/martiniii10/ .

Wat ik hiervoor heb moeten doen was mij inschrijven op hun website (livelifegorgeous):

http://livelifegorgeous.nl/2015/11/test-met-ons-de-nieuwe-make-up-van-etos/

Maar nu even verder naar de producten die ik voor jullie gefotografeerd en getest heb. Zijn jullie klaar?

Het eerste product dat ik graag met jullie wil delen is deze Mega Volume Mascara. Hij zorgt dat je wimpers dik en vol lijken zonder die 'spinnenpoten' te creëren. Ik heb ze in de kleur Zwart ontvangen. Een erg goede mascara die supergoed zijn werk doet. Een echte aanrader.


Iets wat niet mag missen voordat je je oogschaduw aanbrengt is Eyeshadow Primer. Deze Eye Shadow Primer van Etos geeft die perfecte basis voor je oogschaduw. Je kleur blijft hierdoor de hele dag zitten en zorgt er ook nog eens voor dat de pigmentatie van je favoriete oogschaduwkleuren echt uitkomt. Ik vind deze primer heerlijk om aan te brengen omdat hij vrij licht is, en dus heerlijk op je oogleden.


Deze lieve oogschaduwpalette van Etos bevat 6 kleuren waarmee je alle soorten van ooglooks kan maken. Ik vind de pigmentatie van de donkere kleuren persoonlijk veel beter dan de lichte kleuren , maar dat ik juist de bedoeling zodat je 's avonds een zwaarde look kan creëren dan overdag. 




Deze Etos Powder Brush is de zachtste kwast die ik ooit gevoeld heb. Voor een eigen merk kwast doet hij het werk erg goed. Je kan hem eventueel ook gebruiken als blush-kwast want door de synthetische haartjes brengt hij je blush mooi en natuurlijk aan.


Deze 75 ml flacon is een Fixing Spray. Hij geeft een natuurlijk finish en zorgt dat je makeup de hele dag op zijn plek blijft zitten. Gebruik hem na het aanbrengen van je makeup voor een goede fixatie. Met 2 pompjes heb je genoeg voor heel je gezicht, hij ruikt daarnaast ook lekker dus je voelt je gelijk goed en fris.


Deze Hydrating Primer geeft een perfecte basis voordat je je makeup aanbrengt. Het helpt om je fijne lijntjes en poriën te verdoezelen, ook is hij erg hydraterend en zacht wat het aanbrengen van je makeup vergemakkelijkt! 


Oooh wat een mooie highlighter is de van Etos. De highlighter Powder met lichte gouden deeltjes erin geeft je huid een prachtige glow. Hij is vrij subtiel maar dat maakt het juist zo mooi.



De Etos Bronzing Powder is een bronzer waar 3 kleuren in zijn verwerkt. Je kan je individueel dragen, als blush + highlighter + bronzer, of je mengt ze door elkaar om een prachtige glow-bronzer te verkrijgen. Deze bronzer vind ik geweldig... Perfect als je naar een feestelijke locatie moet gaan want de glow zie je van mijlenver!



Deze prachtige rode hydraterende lipstick genaamd 'Vampire's Kiss' heeft een prachtige kleur. Eerst en vooral is hij erg gepigmenteerd, de kleur kreeg ik amper afgewassen van mijn arm, en ook heeft hij een lichtgoude ondertoon. Be-au-tiful!!!



Vervolgens komen we aan de laatste item die ik ontvangen heb, en dat is de Concealer Palette van Etos. Zo een pallet is onmisbaar in je makeup-stash want er is altijd wel iets te concealen (donkere kringen onder je ogen, puistjes, wondjes, ...) De kleuren dekken heel erg goed alles weg. Ik ben ontzettend blij met deze pallet en natuurlijk alle producten die ik gekregen heb.
















Bedankt Etos dat ik de kans gekregen heb om deze eerste pakket van jullie te mogen ontvangen. Ik heb weer nieuwe favorieten die zeker en vast vaker naar voren zullen komen in mijn dagelijk makeup-routine!

Welke producten vinden jullie leuk, en willen jullie zeker en vast hebben?

Xxxx Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie