NIEUW Catrice Cosmetics 'Treasure Trove'

MAANDAG 19 oktober


Lieve lezertjes, ik ben er weer met een nieuwe artikeltje. Zoals jullie het zeker en vast wel gelezen hebben, zal Catrice en Essence binnekort enorm veel nieuwe releases uitbrengen in hun Makeup-Collectie. Deze artikel gaat weer zo een release zijn. Hoe geweldig is dit ! :-)

Vanaf Januari 2016 zal Catrice uitkomen met de 'Treasure Trove'-Edition. Deze collectie is superglamorous en stijlvol. Er zitten zowel matte als glinsterende make-up in dier elegante champagnegoud, warm bruin en beige tinten in als contrasterende tinten abrikoos en rood in die je look compleet maken.
Het oogschaduwpalletje met acht oogschaduwtinten, een gouden glanspoeder en vier nagellakken met een licht Celebrate Good Times- by Catrice.


Inderdaad, als ik naar deze lipkleuren kijk laat het me gelijk denken aan glamorouze feestjes, en stijlvolle dames. Mijn oog gaat onmiddelijk naar de nude-kleur en de bloedrode kleur. Deze moet ik hebben!

Deze pallet vind ik supermooi. Hij bevat kleuren die je gedurende de hele jaar kan dragen. Ze zijn erg nude, maar toch kan je er denk ik een vrij heftige smokey-look me maken. Prachtig!



Als ik naar deze blushes hierboven kijk dan kan je eventueel de lichte kleur ook gebruiken als highlighter. Ik kan gewoon niet wachten deze kleur te testen en ik huis te halen. Gewoon Wow!!


Deze lakjes zien er heel glamorous uit. Ze passen natuurlijk erg goed bij de lipkleuren en oogschaduwpallet hierboven. Prachtige kleuren.


"Treasure Trove' van Catrice is verkrijgbaar in Januari 2016 bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland en in Kruidvat in België.


Xxxx Serafina

meflawless2@gmail.com









Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie