My Life On Instagram - Part 2

Het is weer tijd voor een update over de foto's die ik vorige week met jullie gedeeld heb. Het is nu al 2 weken dat ik dit doe, en ik vind het erg leuk. Ik krijg veel leuke reacties van jullie, en dus daarom besloot ik dit elke week te blijven doen. Hier zijn enkele foto's die ik geplaatst heb.


Als eerste heb ik woensdag mijn haren lichter geverfd. Deze keer heb ik geen tijd gehad om naar mijn kapster te gaan, dus heb ik alle moed bijeen geraapt en heb ik hetzelf gedaan. Ik moet eerlijk zijn, ik ben erg blij met het resultaat. 



Vervolgens kreeg ik van Kruidvat zelf een ongelofelijk lieve berichtje op Twitter die ik heb gedeeld op Instagram. Jullie die mijn artikels lezen, hebben wel gemerkt dat ik 3 nieuwe collectie-artikels geplaatst heb over Catrice en Essence. Bedankt aan Kruidvat voor je lieve berichtjes. <3


Vrijdag had ik een huwelijk, dus onderweg naar daar heb ik in de auto (ik stond aan het rood licht) enkele selfie's genomen van mijn look. Ik had een geblokte jurk aan met zwart en nudekleuren in. Dus heb ik mijn makeup erop afgestemd. Ik had een zwarte liner, gouden tinten in mijn bronzer, blush, highlighter en lipstick.


De volgende foto is er 1 met mijn zus en mijn vriendin. Weten jullie wie mijn zus is? 


Deze foto heb ik gisterenavond genomen. Ik had een roze top aan dus heb ik mijn makeup erop afgestemd. Een lange wing met roze blush en knalroze lippen (dat trouwens de trend is deze winter).




Wat hebben jullie vorige week allemaal uitgespookt? Laat me weten, ik lees het graag!

Tot snel!
Xxxx Serafina

meflawless2@gmail.com









Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie