Mijn favoriete YouTubers top 5



We hebben allemaal wel een bepaalde YouTuber(s) waarvan we regelmatig naar hun video's kijken. Ik heb er ook enkele, en deze deel ik heel graag met jullie.
Natuurlijk gaan deze vooral over make-up en beauty, maar het leek me leuk deze eens met jullie te delen. Zijn jullie klaar? Hier ga ik ....

JACLYN HILL

Zij is mijn eerste favoriet. Ik word telkens weer vrolijker en opgewekter als ik haar tutorials bekijk. Een toffe meid die perfect met make-up kan werken. Wie haar nog niet kent, abonneer je snel op haar kanaal, want ze is ge-wel-dig!



KATHLEEN LIGHTS

Haar heb ik ontdekt door mijn zussie. Ik vind haar down to earth, en zo lief. Ze plaatst om de 2-3 dagen een nieuwe video online. Haar video's kijk ik altijd.


BEAUTYGLOSS

Mascha van Beautygloss is iemand die ik al sinds 2008 bekijk. Ze is een Nederlandse Beautyguru en vlogster. Zeker ook de moeite als je van haar video's houd.


DESI PERKINS

Iedereeeeeeen kent haar! Ze is in mijn ogen de beste makeup-artist EVER! Haar video's zijn perfect, geweldig, ongelofelijk goed!Haar moet je zien. Ik ben er zeker van dat je snel verliefd op haar word.



NIKKIE TUTORIALS

Nikkie is een Nederlandse YouTuber die al haar video's in het Engels doet. Ze heeft de meeste kijkers op de onderstaande video's dan wie dan ook. Zoek je een Beauty-guru, zoek dan achter haar naam! Super!



Wie zijn jou favoriete YouTubers? Je mag het me hieronder altijd laten weten. 

Xxxx Serafina
meflawless2@gmail.com

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie