Mijn Beauty Musthaves van Webstash.nl

De laatste tijd ga ik heel regelmatig op een nieuwe webshop kijken naar de beautyspulletjes die ze er verkopen. Voor wie graag wil weten welke website ik vaak bezoek, het is http://www.webstash.nl/ . Ik hou niet alleen van Beauty maar ook van Fashion, de laatste trends, en op hun website vind je gewoon alles wat je nodig hebt. Van sieraden, kledij, tot accessoires, zelfs van schoenen tot beautyproducten. Dus helemaal perfect! Ik ben een beautyblogster, dus wil ik me graag even concentreren op hun beauty-afdeling. Kijken jullie mee wat er verkocht word op hun webshop? Ik heb enkele producten gekozen die mijn aandacht trokken.


KWASTEN

In hun beauty-afdeling verkopen ze een set van 6 verschillende kwasten die ideaal zijn voor een mooie ooglook te creeëren. Met deze professionele set heb je altijd de juiste kwast bij de hand. De haartjes zijn enorm zacht, dit zorgt dat je mooi je oogschaduw kunt aanbrengen. Deze set is te verkrijgbaar voor €12,50.

De roze sponsjes zijn een must voor een mooie, egale huid. Deze eivormige spons is ideaal om je foundation en concealer aan te brengen. Hij is makkelijk in gebruik omdat hij op een stokje is aangebracht, zo kan je makkelijk die moeilijke plekjes bereiken (zoals je neusvleugeltjes, en onder je ogen). Hij kost €4,95.



GEZICHTVERZORGING

Deze gezichtsmaskers zijn perfect om puistjes tegen te gaan. Wie wilt er nu een oneven huid als je makeup wilt aanbrengen? Deze maskertjes zijn perfect! Deze masker zuigt je porieen helemaal leeg zodat je geen puistjes om mee-eters meer hebt. Ze zijn verkrijgbaar voor €1,95.

Vind je maskertjes niet erg leuk? Dan kan je ook eventueel deze tool gebruiken om mee-eters van je gezicht te halen. Je moet wel opletten omdat hij scherp is, dus wees voorzichtig. Je kan hem kopen voor €3,95.





MAKEUP

Natuurlijk is het een must om je gezicht in een kleurtje te zetten. Met deze créme-concealerpallet heb je altijd de perfecte kleur bij de hand . Hij is verkrijgbaar voor €9,95.

Onze wimpertjes mogen we nooit vergeten. Ja, zelfs dit verkopen ze ook. Deze mascara zorgt dat je wimpers verlengt worden. De tube mascara heeft 2 kanten : een borstel met vezel-haartjes en een gewone mascara borstel. Hij kost €14,95.



Wil je graag meer producten zien of verkrijg je graag meer info over deze beautyproducten? Klik dan hier voor de link : http://www.webstash.nl/accessoires .




Xxxx Serafina
www.meisflawless.blogspot.be

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie