ATTENTION : Winactie's !

Dag lieve volgertjes, ik vond dat het weer tijd was voor een winactie. Ik heb een hele boel makeup die ik graag wou verloten, maar ik had helemaal geen idee hoe. Maar ik heb de oplossing gevonden. Ik zal deze makeup-pakketjes verloten aan mijn Instagram en Twitter-volgers. Wat moet je hiervoor doen? Mijn Account (Instagram en/of Twitter) volgen en dan kies ik wie de gelukkige word.

Wanneer kies ik de winnaressen uit?

Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat mijn website en mijn Facebookpagina goed bekeken worden, maar toch wil ik meer mensen bereiken die gek zijn op makeup en meer willen leren en zien. Ik kies 2 winnaressen uit (1 die me volgt op Twitter en 1 die me volgt op Instagram) als ik +500 volgers heb op elke SocialMedia-pagina. 

Wat win je?

Ik verloot 2 beautypakketjes. Ik heb vind trouwens de combo van de pakketjes erg mooi en superschattig. 

 Het eerste pakketje bevat :

-De Catrice Infinite Shine Lip Gloss in kleur 200 'Mandarine Minded'
-De Essence Quattro Eyeshadow in kleur 16 'Down To Earth'
-De Catrice Luxury Lacquers in kleur 06 'Million Brilliance'
-En de Catrice oogschaduwkleurtje in kleur 820 'Lilas Maniac'


Het tweede pakketje bevat :

-De Essence I Love Trends  The Darks' Nagellak in kleur 19 'Grey Matters'
-De Essence I Love Trends 'The Darks' Nagellak in kleur 17 'Indigo To Go'
-De Essence Quattro Eyeshadow in kleur 07 'Over The Taupe'
-En de Essence Concealer Brush 


Ik wens jullie veel succes. Vergeet niet om mijn Twitter/Instagram te liken:



Binnenkort zal ik de 2 winaars bekend maken! 

Xxxxxsje Serafina

xoxoxo

meflawless2@gmail.com

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie