RealTechniques Vs Dupes : My opinion


Ik heb een hele boel verschillende kwasten. Van Foundationkwasten, oogschaduwkwasten, blushkwasten, en zo voort. Het is pas enkele maanden geleden dat ik mijn eerste merk van kwast gekocht heb. Dat was van het merk Real Techniques. Wie helemaal into beauty is kent deze kwasten wel. Deze kwasten zijn uitgebracht door de beautyguru's Samantha en Nicole van Pixiwoo. Jullie moeten zeker en vast deze kwasten van de 2 dames eens proberen. Je wilt gewoon niets anders.


Toen ik mijn eerste Real Techniques-kwast begon te gebruiken werd in onmiddelijk verliefd. Het ging en gaat namelijk over de Expert Face Brush, die ik dagelijks gebruik als foundationkwast. Ik heb het over deze prachtige kwast : 


Als je hiermee je foundation aanbrengt lijkt het net of je een nieuwe 'laag huid' aanbrengt. Heel je gezicht word egaal, je foundation blend ongelofelijk mooi uit zonder die dikke laag 'masker' te krijgen op je gezicht. De haren van deze kwast zijn synthetisch en erg zacht. Dit zorgt voor die perfecte aplicatie en ook dat het makkelijk te reinigen is. Omdat de haren dicht tegen elkaar zitten, maar erg soepel zitten krijg je een 'streepvrije' afwerking. Ook vind ik het erg handig dat deze kwasten uitzichzelf blijven staan.






De volgende kwast heb ik vandaag gekocht en uitgetest. Hij is Ge-Wel-Dig! Ik heb het over de Essential Foundation Brush. Zoals je hierboven gelezen hebt, gebruik ik een andere kwast voor mijn foundation. Maar deze gebruik ik om mijn donkere kringen onder mijn ogen te camoufleren. Hij heeft hiervoor de ideale grootte, en dus daarom vind ik hem geweldig. Natuurlijk ook omdat hij een Real Techniqueskwast is. Deze maakt wel strepen , maar ik ga dan over met een sponsje zodat het een egaler, natuurlijke effect geeft. Ook deze kwast heeft zachte haren die ook synthetisch zijn die het aanbrengen erg fijn maken. 







De laatste kwast lijkt op een Real Techniqueskwast, maar dat is hij niet. Het is namelijk een dupe, of beter gezegd een namaak. Deze kocht ik een week geleden en ik vind hem super. Dit is een highlighterkwast. De haren zijn ongelofelijk zacht, en geeft mijn highlighter echt een prachtige resultaat. Ik heb deze kwast gevonden op het instagramaccount van Statementfashionista. Zij verkoopt namelijk fashionitems die erg hip zijn, maar sinds kort ook namaak kwasten van Real Techniques. Ik vind deze kwast erg goed. En ook lijkt hij qua haartjes enorm veel op een Real Techniques kwast. Je moet deze zeker en vast proberen!



Welke Real Techniques kwasten heb jij? Laat het me hieronder weten.

Xxxx Serafina



Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie