My life on Instagram - Part 1



Ik heb dit nog nooit gedaan. Voor alles is er een eerste keer. Vandaag nu zal ik wekelijks aan jullie tonen welk foto's ik op Instagram heb geplaatst. Velen vragen me vaak of ik ook Instagram heb, en ja, dat heb ik. Voor diegenen die me graag willlen volgen, je vind me onder de naam 'meisflawless'. Ik zal je hieronder de foto's die ik deze week geplaatst heb, laten zien.


Deze fot hierboven heb ik geplaatst voordat ik begon met strijken. Wat haat ik deze taak. Brrrr. Gelukkig is de tijd snel voorbij gegaan op wat hippe muziek en voor dat ik het wist had ik alles gestreken. 
 

Deze foto heb ik gisterenavond geplaatst. Ik kwam net terug thuis en had met mijn jongste zoon de tafel klaargemaakt, want mijn man en ons oudste zoontje zijn frietjes gaan halen.





De bovenstaande drie foto's zijn enkele van mijn makeup-looks geweest die ik deze week had. Dit deel ik graag met jullie.





Welke foto's heb jij op Instagram geplaatst? Plaats je instagram-account hieronder, vind ik altijd leuk! 

Xxxx Serafina
tot snel xoxo

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie