Fall : Groene smokey-ooglook



Ik heb vandaag weer eens een fototutorial voor jullie. Ik weet dat het even geleden was, en had er ongelofelijk veel zin in om dit te maken. Deze look die ik voor jullie maak is een lichte smokey-ooglook voor overdag. Ik gebruik groene tinten in mijn bewegende ooglid en zwarte oogschaduw als lijntje die ik dan flink uitblend. In mijn arcadeboog heb ik een lichtkopere kleur gebruikt als transitiekleur om een warme gloed te creeeren in mijn arcadeboog. Willen jullie weten hoe ik tot deze look gekomen ben? Kijk dan verder voor alle uitleg.



Als basis breng ik de Custom Concealer Trio Blendable Shades (de lichtste kleur) aan. Deze maakt mijn ooglid erg egaal en die adertjes zullen gelijk verdwijnen. Ook zal hierdoor de kleuren die je aanbrengt erg goed tot zijn recht komen.



Zoals ik net zei in mijn intro gebruik ik deze lichtkoperen oogschaduwkleur in mijn arcadeboog. Deze kleur gebruik ik eigenlijk altijd als basis om toch een soort van diepte te krijgen en tegelijk warmte in je ooglook.



Vervolgens breng ik op mijn bewegend ooglid deze groen/blauwe kleur aan als basis. Ik vind deze look nu al, met het oranje in mijn arcadeboog en het groen/blauw op mijn bewegend ooglid op zich, al heel erg mooi. Als je hiervan houd, mag je dan stoppen en afwerken met een eyeliner en een goede laag mascara. Maar ik ga nog even door. :-)



Om mijn groene kleur op mijn bewegend ooglid meer te laten 'uitkomen' neem ik deze appelgroene kleur en breng hem met een blendingskwast aan. Ik raak amper mijn ooglid, en kijk hoe mooi het al uitziet. De kleurenpallet die ik gebruikt heb is trouwens de W7 kleuren-pallet.



Met het zwarte kleur van mijn 'Pink Tease'-pallet breng ik dit aan net boven mijn wimperlijn en blend dit uit met een kleine blendingskwast om die harde lijnen te vervagen.



Onder mijn ogen wou ik ook het 'smokey-effect' dus heb ik het zwarte kleur en die appelgroene kleur geblend om mijn ooglook één geheel te laten worden. 




Ik heb besloten geen lijntje boven mijn ogen te maken omdat deze look al een vrij heftige lijn heeft omdat ik tape gebruikt heb. Ik heb vervolgens met een 2BE Creative kohlpotloot een zwart lijntje aan de binnenkant van mijn oogleden gedaan om die smokey tussen mijn wimpers te krijgen.  Op mijn gezicht heb ik mijn basis aangebracht (primer, foundation, poeder, bronzer, blush en een lichroze lipgloss) om die perfecte look te hebben. 

Jullie mogen deze look namaken en ze altijd via social media of email doorsturen. Dat ik vind SUPER!

Veel plezier, XXXXX Serafina

www.facebook.com/me-flawless
meflawless2@gmail.com
twitter.com/meflawless2you
instagram.com/meisflawless

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie