Shoplog Action & Kruidvat


Ik ben gisteren (maandag 24/8/15) heel toevallig de Kruidvat en de Action binnengelopen en ben (hoe kan je het raden) naar buiten gelopen met een handvol budgetproof beautyproducten. Omdat mijn geliefde M.A.C fix spray en KIKO foundation helemaal op zijn moest ik wel op zoek naar nieuwe producten. Ja, wie kan nu zonder fix spray en foundation? Ik niet :-).

Het eerste product waar ik het heel graag met jullie over wil hebben en waar ik ont-zet-tend enthousiast over ben is de Max & More Base de Teint Face Primer Illuminating. Hij is goed voor alle huidtypes en dus ook de perfecte basis voor je foundation. Hij geeft ook een gezonde glow op je gezicht, maak je gezicht heel zacht en zorgt dat je makeup langer en mooier blijft zitten. Je moet deze primer wel eerst goed schudden voor gebruik en 10-15 minuten laten intrekken eer dat je je BB/CC-Crèam of foundation aanbrengt. Deze kocht in de Action voor €3,99, een koopje en vast en zeker de moeite!



Kijk die glow na 10 minuten. Super!!! Nu kan mijn foundation erop.


Deze foundation de beste Catrice foundation die ik ooit gehad heb. Deze Catrice Even Skin Tone Beautifying Foundation in kleur 030 'Even Sand' zorgt dat hij de kleurpigmentatie van je huid neem zodat het lijkt dat je een perfect egale huid hebt, bedekt alle puistjes en onevenheden op je gezicht, zorgt dat je er fris en flawless uitziet en , last but not least, hij is darmatologisch getest. Deze foundation zal na 8 weken gebruik zorgen dat die donkere plekjes op je gezicht zo goed als verwijdert zijn. Hij bevat SPF 25 dus op foto's kan je gezicht wel wit uitslaan, maar ja, voor iets hoort iets ;-) Deze geweldige foundation kwam €7,49 bij de Kruidvat.



Kleurt egaal mijn gezicht, en ook past de kleur perfect bij mijn nekkleur. Nice!!


Ook heb ik bij de Action heb ik voor het eerst in mijn leven een gel eyeliner gekocht van het merk Max & More. Ik was niet echt enthousiast omdat ik dacht dat hij niet erg gepigmenteerd was, maar oh my..... Hij is superzwart en ongelofelijk makkelijk om aan te brengen. Hij kwas €0,99 (echt waar) en zo goed. 




Ook vond ik in de Action deze lieve haarbandjes. Wie me al een tijdje volgt ziet dat mijn haar niet alleen blonder word maar ook langer. Ik wil ze graag iets langer tegen volgend jaar (en tegen dat ik 30 ben) en wou dus iets van kleurige bandjes kopen. In de Action kon je 2 bandjes kopen voor €0,49 en ze zijn perfect, stevig, kleurrijk, en zo netjes. Ik heb 2 pakjes gekocht, dus heb ik er 4 in totaal. Vandaag draag ik de blauwe, en hij staat zo lief.





Ook vond ik in dezelfde winkel deze blauw klemmetjes voor €0,49. Ik vind het erg handig de laatste tijd om mijn haar snel vast te klemmen in plaats van elastiekjes te gebruiken. Dit zorgt dat je haar niet afbreekt en dat er geen knoopjes inkomen die dan moeilijk weg te kammen zijn.


Ook heb ik zaterdag mijn geliefde droogshampoo opgemaakt. Dus heb ik nethetzelfde droogshampoo gekocht in dezelfde geur, de Batiste droogshampoo voor €6,99. Ik vind deze droogshampoo erg goed, zorgt dat je haar erg fris ruikt en maakt je vette haar helemaal netjes en pasgewassen lijken. Mijn nieuwe lover in mijn dagelijkse haarroutine! 


Welke beautyproducten heb jij gescoord waar je ontzettend gek op bent? Laat het me weten, lijkt me erg leuk om te lezen.

Xxxx Serafina
meflawless2@gmail.com

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie