Nieuwe blognaam / New blogname

MEISFLAWLESS
Yep julie zien het goed. Mijn website heet nu meisflawless (me is flawless). Je vind hem als je www.meisflawless.blogspot.com typt! 
Ik vind deze veel makkelijker omdat er geen tekens nodig zijn om mijn website te vinden. Vind je mijn nieuwe blognaam superleuk, en natuurlijk ook mijn website in zijn geheel, zet hem dan in je favorieten zodat je hem kan bezoeken wanneer JIJ het wilt!

Ik wou jullie gewoon deze korte update met jullie delen. 

Ik wens jullie een leuke dag toe en tot heel erg snel. 

xxxx Serafina

meflawless2@gmail.com
www.facebook.com/me-flawless




Yep you see it well. My website is now called meisflawless (me is flawless). You can find him if you type www.meisflawless.blogspot.com!
I find this much easier because no signs are needed to find my site. Do you like my new blog name, and of course my entire website, put it in your favorites so you can visit him whenever YOU want it!

I just wanna share this with you on this brief update.

I wish you a nice day, see you soon.


xxxx Serafina

meflawless2@gmail.com
www.facebook.col/me-flawless


Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie