Fototutorial : Grey-Golden sexy eyelook

Het lijkt wel eeuwen geleden dat ik jullie een fototutorial hebt gemaakt. Ik schaam me diep. Ik heb deze keer een stap voor stap fotoartikel gemaakt hoe je tot deze look kunt geraken. Ik vind hem erg sexy, speels, en perfect voor een avondje uit. Je kunt eventueel ook blauw, groen of paarse oogkleuren heel goed combineren met deze ooglook. Benieuwd hoe ik tot deze look gekomen ben? Kijk dan snel mee en doe hem eventueel na, ik zou het super vinden. Je kunt me een foto mailen (mijn emailadres staat beneden) of op een social media plaatsen met een # naar mijn gelinkt. Veel succes!


STAP VOOR STAP

Het eerste waar ik aan begin is zorgen dat je een goede product hebt waarmee een mooie basis krijgt. Waarom? Je make-up blijft hier erg lang door zitten en zal je geen lijntjes van oogschaduw in de plooien van je oogleden krijgen. Ik raad aan om dit altijd te gebruiken voordat je aan je ooglook begint.


Omdat ik ga werken met verschillende grijze en gouden tinten wil ik dat die kleuren dan ook opvallen. Ik begin met een witte kleur op mijn bewegend ooglid te plaatsen zodat ik zeker weet dat die kleuren zullen 'poppen'.


Het is niet aangeraden om direct met je donkerste kleur te beginnen omdat het dan eindigt op een grote chaos. Begin geleidelijksaan, en start met een lichte grijze kleur. Je gaat op deze manier meer speling zien in de kleuren op je ooglid. De lichtgrijze kleur heb ik aangebracht op mijn bewegend ooglid en mijn arcadeboog.


Als ik zeker weet dat ik alles mooi uitgeblend heb neem ik een iets donkere kleur en ga ik deze aanbrengen in mijn arcadeboog. Je creert dan diepte in je look en dat is waar ik eigenlijk ook voor wou gaan.



Dan neem ik , na het blenden van de oogkleuren, een nog donkere grijze oogschaduw en die breng ik op mijn bewegend ooglid aan. Zorg wel dat je de middenpunt van je bewegend ooglid 'vrij' houd voor de gouden kleuren. Ik heb die in 2 stappen gedaan omdat ik geleidelijkaan naar donker wou gaan.



Ik gebruik 2 verschillende soorten gouden tinten om die middenpunt van mijn bewegend ooglid naar 'voren' te brengen. De eerste gouden kleur gebruikte ik als basis en blendkleur, en de 2de kleur (die vrij gepigmenteerd is) gebruikte ik dan als ik zeker wist dat ik mijn middelpunt goed uitgeblend had.



Ik nam vervolgens een blendingkwast en heb mijn arcadeboog en een klein beetje van mijn bewegend ooglid geblend. Ik vond het eindresultaat de moeite. Deze look ga ik zeker en vast nog eens maken. Natuurlijk is het hierbij niet gebleven en heb ik mijn onderwimpers ook in dezelfde kleuren oogschaduw gedaan als mijn bewegend ooglid. Dus grijze tinten aan de binnen en buitenkant met de 2 gouden kleuren in het midden. Blend deze dan mooi uit zodat je een mooie ombre-effect krijgt.



Ik heb vervolgens wat tape aan de zijkanten van mijn oog geplakt om dan zeker te zijn dat als ik nog eens in mijn arcadeboog blend en mijn winged eyeliner aanbracht ik een mooie strakke afwerking kreeg. 



Vervolgens heb ik mijn wenkbrauwen bijgetekend, highlighter onder mijn wenkbrauwen en de binnenkant van mijn ogen aangebracht, en natuurlijk veel mascara. De rest van mijn gezicht heb ik ook gedaan : Primen, foundation, poeder, contouren, blush, highlighten, en lippen. Ik heb mijn lippen eerst gelijnd met een bordeauxrode-paarse kleur en lijntjes getrokken zodat ze dikker lijken.


En ziezo, dit is de look. Ik vind het supermooi. Heb nog nooit zo een zware ooglook gehad. Dit ga ik zeker en vast vaker doen. Hieronder vind je meer foto's van mijn look en van de producten die ik gebruikt heb. Ik hoop dat je iets hebt bijgeleerd. Nog een superleuke dag en tot snel!









X x x x x  Serafina

Email: meflawless2@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/me-flawless
Twitter: meflawless2you
Instagram: me.flawless
Snapchat: meflawless2

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie