40 Beauty Questions Tag - leer meer over me

Dit is de eerste keer dat ik een TAG maak in geschreven vorm. Het lijkt me erg leuk, dus waarom niet? Jullie zullen meer over me te weten komen en dat houd het tussen ons dan erg leuk.




Hoe vaak per dag was je je gezicht?
' S Morgens en 'S Avonds. 
Wat is je huidtype (vettig, droog…)?
Ik heb een ongelofelijke droge huid , heel vervelend vind ik. 
Welke facewash gebruik je op het moment?
De schuimwash van Ici Paris. Hij is erg mild en maakt mijn gezicht erg zacht.
Scrub je wel eens?

Ja, maar heel weinig. Eens om de 2 weken. Ik heb soms een pijnlijke droge gezicht dat ik dit graag wil voorkomen.
Welk merk gebruik je daarvoor?
Eigen merk van de Kruidvat en KIKO.
Welke dagcrème gebruik je?

Glowglam (blauwe potje)
Heb je sproeten?

Neen
Gebruik je oogcrème?
Neen
Heb je of had je een acnè-gevoelige huid?
Ik had tussen mijn 12 en 14 jaar heel veel last van puistjes, maar dat is gelukkig allemaal voorbij. Af en toe krijg ik wel eens een puistje of 2 als ik ongesteld word, maar that's it.
Heb je ooit ProActiv gebruikt?
Nee.
Welke foundation gebruik je?
KIKO 
En welke concealer?
Catrice
Weet je wat je ondertoon-kleur is?
Ik ben geel
Wat vind je van valse wimpers?
Ik vind ze erg prachtig.
Wist je dat mascara officieel maar 3 maanden houdbaar is?
Zeker weten.
Welk merk van mascara gebruik je?
NYC 
Sephora of MAC?
MAC.
Heb je een MAC Pro-Card?
Neen
Welke make-up tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up?
Kwasten van Real Techniques, BE Creative MakeUp en Kruidvat kwasten
Gebruik je een basis of primer voor de ogen?
Ja
En voor het gezicht?
MAC Fix spray
Wat is je favouriete oogschaduw (kleur of tint)?
Aardtinten (bruin, rood, oranje, ...)
Gebruik je liquid liner of een potlood?
Liquid liner. 
Hoe vaak prik je jezelf in de ogen met een oogpotlood?
Nooit
Wat vind je van pigment oogschaduws?
Heerliijk. Je kan er makkelijker mee spelen en de kleurpigmentatie is geweldig!
Gebruik je minerale make-up?
Neen
Wat is je favoriete lippenstift?
Catrice en KIKO
En lipgloss?
MAC Lipglass
Wat is je favoriete blush?
Catrice 'Apropos Apricot)
Koop je wel eens make-up via E-bay?
Neen
Houd je van drugstore make-up?
Ja
Ga je wel eens naar CCO’s? (Cosmetic Company Outlets)
Nee
Heb je ooit overwogen make-up lessen te nemen?
Zeker weten
Ben je klunzig bij het aanbrengen van make-up?
Neen, maar ben nog altijd aan het leren
Welke make-up misser vind je verschrikkelijk?
Verkeerde geepileerde wenkbrauwen, teveel blush en het slecht blenden van oogschaduw
Houd je van kleurrijke make-up (lippen en ogen) of juist van neutrale tinten?
Ik hou van kleur tot neutraal, het hangt er van af hoe ik me voel :-)
Welke celebrity heeft vaak mooie make-up?
Kim Kardashian, JLO, Beyonce
Als je het huis maar met één make-up item kon verlaten, wat zou het dan zijn?
Lipstick
Verlaat je wel eens je huis zonder make-up op?
Heel af en toe.
Vind je dat je er goed uitziet zelfs zonder make-up?
Helemaal niet
Wat is volgens jou de beste make-up lijn?

KIKO, Mac, catrice
Wat vind je van make-up?
Gemaakt voor mij :-)

Zou jij graag meer over me weten, stel me hieronder meerdere vragen en wie weet maak ik snel een volgende TAG!! xx

Xxxx Serafina
meflawless2@gmail.com

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie