Wrijving aan je bovenbenen? Nu niet meer!

Ik denk dat velen onder jullie precies weten wat ik bedoel. Die irritante, pijnlijke gevoel van je bovenbenen die schuren telkens je een short of een rokje aan heb. Aaaaaah, echt pijnlijk. Met mijn tips kan je erg makkelijk hier af geraken.

POEDER 

De Lush Silky Underwear Dusting Powder (prijs €8,60) bevat ingrediënten die erg goed zijn voor je huid. Hij maakt je huid zacht en ook gaat hij tegen het zweten aan tussen je benen, je oksels en tussen je borsten. Raar dat ik het misschien zo zeg, maar het is de waarheid.

Hetzelfde geldt met gewone talkpoeder zoals Zwitsal. Omdat ik een mama ben van 2 gebruik ik dit heel vaak. Het heeft dezelfde werking, voor minder geld (€3).

BROEKJES

Wat natuurlijk ook erg goed helpt zijn broekjes. Een corrigerende broekje heeft ook dezelfde werking en tegelijk is je buikje platter. Je vind broekjes eigenlijk overal, van de HEMA tot in de primark. Je hebt ze in alle kleuren. Ik raad je wel aan om een broekje aan te schaffen die naadloos is want anders valt hij op onder je broek of rok.

SECRET SKIN

Deze product werkt eigenlijk net als deodorant voor je benen, maar hij heeft erg gezonde ingrediënten zodat je geen last krijgt van irritaties of dergelijke. Helaas vind je hem niet gelijk in ons landje, maar je kunt hem wel online vinden. Hij kost €9,27. 


Wat zijn jou tips tegen wrijvingen van je bovenbenen?

Xxxx Serafina
meflawless2@gmail.com












Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie