Winactie : Rimmel London oogschaduw 3x


Ik was laatst in de Action en natuurlijk loop ik dan voorbij de make-upafdeling. Ik hoop altijd dat er wel iets leuks is om te kopen. Tot mijn verbazing vond ik daar deze 3 mooie oogschaduwpalletjes die ik deze keer in een winaktie ga verloten aan 3 lieve volgertjes.

Ik heb eens een Rimmel Eyeschadowpalletje verloot aan iemand en ze was er supergelukkig mee, dus waarom niet opnieuw doen? :-) Ze hadden in de Action verschillende merken (Calvin Klein, OPI, Maybelline, ...) maar qua kwaliteit en mooie doosjes ging mijn oog naar het merk Rimmel.  Lees verder hoe mooi deze palletjes zijn en hoe je ze kunt winnen, succes!



Ik ga het eerst even hebben over deze mooie Glay'eyes oogschaduwpallete van Rimmel. Hij is 'Smokey Blue' genaamd onder nummer 004. Hij heeft 4 prachtige gepigmenteerde blauwe tinten, dus perfect voor een mooie blauwe smokey-effect. Zoals je kan zien hieronder (foto van mijn swatches) zijn de kleuren echt erg mooi. Ik heb maar 1x mijn vinger rustig afgeveegd en kijk wat een prachtige resultaat. Perfect voor een lichte daglook of een zware avondlook.



De volgende oogschaduwpallet heet 'Smokey Purple' in kleurnummer 003. Hij heeft mooie zachte pasteltintjes in de kleur paars en roze. Deze vind ik persoonlijk erg lief uitzien. Helemaal perfect als je een romantische look wilt dat eventueel ook kan als bruidsmake-up. De kleuren zijn net zoals de eerste pallet erg gepigmenteerd en mooi glimmend. Zeker een must die je eigenlijk als basis in je makeup-stash moet hebben.




De laatste pallet, 'Green Sapphire' met kleurnummer 024 vind ik vrij heftig maar zo mooi. Deze is perfect voor een zware smokeylook voor 's avonds. De kleuren zijn erg metallic, en perfect met mensen die groene/bruine ogen hebben. De swatches wou ik niet van mijn hand vegen. Ik vind ze prachtig. Ook deze kleuren zijn feller gepigmenteerd dan de eerste 2 palletjes, maar zeker zijn de eerste 2 daarom niet minder mooi.



Wat moet je doen om 1 van deze 3 palletjes te winnen?

Volg me op Google+ en op al mijn account op social media:

Instagram : me.flawless
Facebook: me-flawless
Twitter : @meflawless2you

Laat dan in de comments een berichtje achter welke palletje je het mooiste vind en waar je me volgt, met erbij vermeld een geldig emailadres. Je kunt meedoen tem 1 augustus, dan maak ik de 3 winnaars bekend. 

Veel succes
Xxx Serafina




Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie