The Body Shop : New-Voyages, Secrets of Life , Oils Of Life


Na een rustige weekend ben ik er weer met een leuke artikeltje over producten die nog moeten uitkomen in de komende maand Augustus en September. Ik heb laatst mijn eerste perevent gehad samen met The Body Shop. Het was erg leuk. Ik heb andere beautybloggers, Youtubers, ... leren kennen, gewoon geweldig. 
De presentatie van deze nieuwe producten was in combinatie met een ontbijt die we samen hadden in een superdesign-hotel. Ik leg jullie allemaal uit welke producten gaan uitkomen, hoe ze heten en waarvoor ze dienen. Kijken jullie mee?

OILS OF LIFE

Ik begin eerst met de Oils Of Life collectie. Het is een huidverzorgingslijn voor een 'opleving' van je huid. De werking van natuurlijke oliën is , als ik het zo mag zeggen, vaak wonderbaarlijk. Hij geeft je huid zijn voedingsstoffen, geeft ze een stralende gezonde gloed en gaat huidverouderen tegen. In elk van deze producten zitten een mix van oliën dat zorgt dat je huid gerevitaliseert en hersteld word. Denk eraan, deze producten zijn beschikbaar vanaf 15 September, dus nog even geduld. :-)



Het eerste product waar ik mega-enthousiast over ben is dez Intensely Revitalising Facial Oil. Als je hem aanbrengt, versmelt hij moeiteloos met je huid en laat hij een zachte finish achter. Breng dagelijk 1-2 druppels aan op het gezicht en de halsstreek en masseer dit rustig in. Dit doe je voordat je je geliefde gezichtscrème aanbrengt. Persoonlijk vind ik deze geschikt voor dames met een rijpe huid, zelfs als je last hebt van pigmentvlekjes, echt een aanrader.  Hij kost €35 voor een potje van 30ML. Hij is geschikt voor alle huidtypes.



De volgende product is iets dat ik elke dag gebruikt. De Intensel Revitalising Gel-Crème is een frisse gelcrème die je huid revitaliseert. Ik vind het geweldig dat zo een lekker ruikende gelcrème je huid gelijk hydrateerd. Je hebt eigenlijk niet veel nodig, een grote van een erwt volstaat. Je masseer dit zorgvuldig in, in opwaartse bewegingen over je gezicht en hals. Hij is trouwens perfect voor de warme dagen die we nu allemaal ervaren, want hij laat een koele laagje op je huid achter. Hij is gezicht voor alle huidtypes. Deze product kost €29 voor een potje van 50ML.



Dan komen we aan een product die ge-wel-dig werkt als gezichtsreiniger, de Intensely Revitalising Essence Lotion. Hij bevat een krachtige olie-blend van olie + water dat zorgt dat je huid voorbereid en geactiveerd word voor de volgende stappen in je huidverzorging. Hij doet 2 stappen met je huid , geeft een frisse, verkwikkende gevoel van water en een voedende gevoel van olie. Je breng dit liefs aan op een wattenschijfje na het product te schudden, 's morgens of 's avonds, hoe jij het graag wilt. Ook deze is geschikt voor alle huidtypes. Hij kost €16 voor een flesje van 160 ML. 



Dan komen we bij het laatste product van de OIL OF LIFE-afdeling. En over deze ben ik erg blij. Deze Twin-Ball Revitalising Facial Massager kunnen gebruikt worden in combinatie met de unieke 'Dace Facial Workout' van The Body Shop. Hij kost €20.




SECRETS OF THE WORLD


Dan komen we nu aan de volgende producten van de afdeling Secrets Of The World. Voor deze prachtige producten is The Body Shop de hele wereld rongereisd om eeuwenoude beautyrituelen te ontdekken. Deze producten zijn de inspiratie geweest voor een prachtige lijn van weldadige producten. Ontdek de beautygeheimen van over de hele wereld op de mooiste reis ooit, zonder je badkamer te verlaten. Je hebt hier geen masseur of spa-enragement voor nodig ;-) Deze producten zijn beschikbaar vanaf 18 Augustus.




De heerlijke product is genaamd Dead Sea Salt Scrub. Zout uit de Dode Zee is een waardevolle ingrediënt vanwege het hoge gehalte aan mineralen en de ruwheid van de kristallen. Deze stimulerende scrub met Dode Zeezout heeft een ongelofelijk geweldig effect op je huid. Masseer de scrub stevig in op een vochtige huid voor de ultieme wake-up call voor je huid. Hij kost €22 voor een pot van 350 ML.



Deze Hawaiian Kukui Cream is mijn absolute favoriet. Na elke douchebeurt smeer ik deze over heel mijn huid. Hij ruikt zo heerlijk en ook hydrateerd hij mijn kurkdroge huid. Hawaïaanse vrouwen worden al generaties lang blootgesteld aan veel zon. Om hun huid te verzorgen gebruiken ze kukuï-olie. Deze hydraterende olie herstelt de soepelheid van de huid en verzorgt intens voor een stralen resultaat. Hij kost €26 voor een pot van 350 ML.



Deze volgende product is ook iets dat mijn haar ongelofelijk zacht heeft gemaakt. De Polynesian Monoi Radiace Oil. De vrouwen op de Polynesische eilanden gebruiken Monoi, een gekoesterd, heilig, geurig mengsel van kokosolie en tiarebloemen, al 2000jaar om hun huid en haar te doen glanzen. Masseer dit echte wonderproduct in op de vochtige huid en kam het door beschadigde, droog haar. Deze kost €17 voor een potje van 170 ML.


THE VOYAGE COLLECTION

Er is geen betere tijd om verliefd te worden op een nieuwe geur dan de zomer. Ik neem je graag mee naar een leuke vakantie. Een reis die tot de verbeelding spreekt: de prachtige Italiaanse zomer in de regio Puglia, in het zuiden van Italië. The Body Shop heeft de perfecte, unieke ingrediënt gevonden voro een nieuwe verfijnde zomergeur : Italian Summer Fig. Alle facetten van heerlijke sappige vijgen, langzaam gerijpt onder de Italiaanse zon. Je ruikt de bitterzoete harmonie van de groene blaadjes, het melkachtige vruchtvlees en het gerustellende hout. Hij is verkrijgbaar vanaf 21 juli.


Deze geur is mijn geur van de zomer, zonder twijfel. Hij kost €27 voor een flesje van 50ML. Er komt trouwens een hele collectie uit in de Voyage-afdeling, maar ik hou het alleen maar op deze geur. 





Ik heb mijn beautyfavorites al voor deze zomer, ga jij ze ook kopen?

Xxxx Serafina











Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie