Mijn Fashion en Make-up Combo's

Ik ben niet alleen geïntresseerd in Make-up , maar ook in Fashion. Zelf ben ik niet de slankste dame ever, maar ontevreden ben ik niet met mijn curves. :-)
Ik zal heel eerlijk zeggen dat ik in mijn heupen een maat 40, af en toe een 42 draag. Het is soms moeilijk om een leuke broek of rok te vinden in mijn smaak, maar ondertussen weet ik naar welke winkels ik ze moet kopen.
Voor bovenstukjes (Hemden, truien, ....) draag ik een Medium, dus een 38. Na de bevalling van mijn 2de kindje is mijn lichaam enorm veel verandert. Ik val makkelijk af, maar helaas blijft mijn buikje zichtbaar. Het is dus daarom dat ik me zo kleed dat die 'buik-zone' niet zo opvalt.
Ik laat jullie met veel plezier zien wat ik de laatste tijd aanhad en hoe ik het combineer met make-up.


In deze eerste foto was 1 van mijn kinderen ziek en bleef ik thuis. Omdat ik niet graag slordig rondloop deed ik snel iets makkelijker aan. Toen ik onverwacht visite kreeg vonden ze dat ik er erg netjes bijliep, terwijl ik gewoon in confortabele kledij rondhing. Ik heb toen deze foto op Instagram geplaatst en kreeg er veel complimentjes over. Mijn buikje verdoezel ik met deze rode losse jas op een zwartje t-shirt en een jeans met hoge taille. Een hoge taille draag ik graag omdat ie strak rond mijn buik zit zodat hij niet zo opgezwollen lijkt.


De blauwe jurk met gouden afwerking heeft mijn moeder gekocht toen ik enkele weekjes zwanger was van mijn 2de kindje. Ik had terug zin deze aan te trekken omdat het zo warm was, en tot mijn verbazing paste hij goed. Ik had wel het riempje strakker moeten aantrekken, maar vond het wel een leuke combo. Ik heb er blauwe rond oordbellen bij gedragen en als make-up een gouden oogschaduw gebruikt gecombineerd met een winged eyeliner en gouden highlight over mijn bronzer en blush.


Toen het nog heter werd heb ik me gedoucht met een klein paniekerig gevoel, omdat ik geen idee had wat ik moest aandoen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een blauw truitje met 1 schouderbandje en een beige kokerrok. Mijn make-up hield ik vrij basic met een lange winged eyeliner, veel mascara en highlighter onder mijn wenkbrauw. Ik heb mijn gezicht vrij zwaar gecontourd en afgewerkt met blush in Abrikoos-kleur. 

Deze combo droeg ik vorige week zondag. Ik had die dag erg veel pijn aan mijn knieën (ik ben geopereerd, en heb veel last) dus wou ik niet te veel doen. Omdat ik me snel wou klaarmaken heb ik deze topje gekozen met vlindertjes op en een lange blauwe rok gedragen. Dit deed ik omdat mijn knieën erg dik waren en ik wou niet dat iemand het zag. Als make-upkeuze ben ik voor een winged eyeliner gegaan met een blauw kleurtje ondermijn ogen verlengt tot mijn eyeliner. Als blush heb ik een roze kleur gekozen een later had ik een roze lipgloss aangebracht.

En dat deze stoere look. Deze overall is bovenaan te groot, maar aan mijn heupen is ie super. mijn peerfiguur valt hier op, dus kan je goed zien hoe mijn lichaam is. Ik had hier een petroleumblauwe trui aan met een jeansoverall. Ik droeg qua make-up alleen mascara, paarse oogschaduw en foundation. 

Wat was jou favoriete outfit de laatste tijd?

Xxxx Serafina
meflawless2@gmail.com

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie