Get ready with me+outfit : Fototutorial

                                        

Vandaag heb ik in vorm van een fototutorial een 'Get ready with me'-artikel. Het leek me leuk om het eens op deze manier te doen dat in een video-vorm. Ik maakte me klaar omdat ik uit huis moest en had zin om een fullface-look te doen, dus heb ik stap voor stap een foto gemaakt van mijn belangrijkste momenten. Bekijk de foto's met de bijkomende uitleg voor alle info en details. 

Het belangrijkste van het hele beautygebeuren is persoonlijke hygiëne, zonder pardon. Niemand houd van zweetgeur of dergelijke, toch?..  Ik had me gedoucht en vervolgens mijn tandjes gepoetst. Ik ga natuurlijk geen foto maken terwijl ik me douch, nee nee, het is niet zo een artikel. :-) 


Nadat ik mijn tandjes gepoetst heb breng ik een crème aan. Mijn gezicht is van nature erg droog, en dat is vaak pijnlijk en stroef. Dus breng ik mijn geliefde Glamglow hydrating treatment aan. Met een vingertopje heb ik genoeg voor heel mijn gezicht. Eerlijk waar, sinds ik deze gezichtscrème gebruik is mijn huid verandert. Hij is gezonder, egaler, gewoon perfect.


Dan loop ik naar mijn slaapkamer en zet ik me aan mijn make-uptafel. Ik vind het licht in mijn slaapkamer erg natuurlijk en dat is een must voor als je je make-up aanbrengt, dat doe je altijd in natuurlijk daglicht in plaatst van gemaakt licht. Ik breng als basis de M.A.C. Prep + Prime spray aan dat zorgt dat mijn make-up de hele dag blijft zitten en dat mijn gezicht extra gehydrateerd word. Erg belangrijk als je een droge huid hebt.


Voor een extra zekerheid, en zeker als het buiten vochtig is breng ik de Prime and Fine anti-shine base van Catrice aan om mijn make-up zo natuurlijk mogelijk te houden en dat ze niet in mijn poriën gaat. Dit is ook eigenlijk een primer, maar dan een lichtere vorm.


Ik wacht altijd een minuut of 2 zodat mijn primer(s) kan intrekken voordat ik mijn Foundation aanbreng. De KIKO Unlimited Foundation breng ik altijd aan met de Real Techniques - FaceBrush aan. Dit geeft een natuurlijk resultaat en ook zorgt het dat alles gelijk geblend is en egaal oogt.



Omdat je altijd alles moet afpoederen na je foundation-routine , is het belangrijk dat een je matte, doorzichtige poeder gebruikt. Mijn absolute favoriet is de NYC Smooth Skin Pressed Powder. Dit breng ik aan met een brede, maar platte kwast van het merk BE Cosmetics.


Als ik mijn wenkbrauwen niet bijteken voel ik me echt naakt. Er moet altijd wel iets aan gedaan worden of ik voel me niet compleet. Crazy, i know! hahaha. Ik gebruik ervoor de Max&More wenkbrauwpotlood van de Action. Erg budgetproof, maar zo goed!


Om mijn wenkbrauwpotlood te fixeren en mijn wenkbrauwen in vorm te houden gebruik ik ervoor de Maybelline Browdrama in de kleur Dark Blond. Hij werkt perfect. Deze kan je ook gebruiken zonder wenkbrauwpotlood, want de kleur in het product is al vrij goed gepigmenteerd.


Uiteindelijk begin in aan mijn gezicht. Mensen die me al een tijdje volgen weten dat ik niet het huis uit ga zonder dat ik mezelf van gecontourd hebt. Hiervoor gebruik ik mijn geliefde NYC Smooth Skin Bronzing Face Powder. Deze is dezelfde merk als het compacte poeder van daarnet. Mijn favoriete budgetproofmerk, for sure! Ik contour mijn gezicht met een schuin afgesneden kwast waar ik makkelijk mijn jeukbeenderen kan shapen.


Na bronzer komt? .... Blush! Ik gebruik al een hele tijd de Defining Blush in kleur 050 'Apropos Apricot' van het merk Catrice. 5 dagen op de 7 gaat hij op mijn gezicht en lijkt maar niet op te gaan. Hier komt erg veel pigment van af, gewoon super voor een budgetproduct. Ik gebruik deze met een zachte blushkwast voor het beste resultaat.



Ik ben een brildrager, dus moeten mijn ogen wel een beetje opvallen. Dit doe ik door middel van een mooie, dikke eyeliner. De Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner is mijn baby. Hij heeft een scherpe punt om een perfecte liijnte te maken en dan die pigment, oooooh. Ge-wel-dig.


Net zoals elke raam gordijnen heeft, zo heeft elke ooglook mascara nodig. De NYC Big Curl is hiervoor perfect. Ik heb vrij lange wimpers en ik wil dus dat ze mooi geverfd zijn. Deze mascara heeft zelfs aan 1 laagje meer dan voldoende. Hij maakt je wimpers lang, en vol. Hij doet echt het werk waarvoor hij gemaakt is. Als deze op is, ga ik gelijk terug naar de winkel om ze weer te kopen. Deze is gewoon een echte aanrader!


Onder mijn wenkbrauw, mijn cupidoboog, op mijn wangen en de brug van mijn neus breng ik altijd, maar dan ook altijd een highlighter aan. De M.A.C. Pigment in de kleur 'Vanilla' is zo mooi. Hij is trouwens perfect voor bruidjes. Geeft je een mooie, romantische glow en houd echt uren op je gezicht.


Om mijn hele look af te maken breng ik wat kleur aan. Deze lipkleur van het merk van Catrice in de kleur 'Cosnova' is super. Hij is rood/oranje en geeft die mooie 'ziiiiiing'. Hij maakt je look helemaal af.



Als outfit ben ik gegaan voor een skinny jeans en een hemdje met een zwarte kraag. Omdat ik het warm had had ik mooie sandaaltjes aangetrokken.


Wat is jou favoriete makeuplook als je weg moet?Foto's kan je me sturen naar meflawless2@gmail.com of je kan ze delen op social media.

facebook: www.facebook.com/me-flawless
instagram:me.flawless
twitter:meflawless2you

Tot snel
xxxx
Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie