Urban Decay collectie


Ik heb super, ontzettend leuk nieuws voor jullie. Ik ben zo blij dat ik hier een artikeltje over schrijf. Het merk Urban Decay word van Augustus verkocht in België! Supernieuws is dit. Ze gaan dit verkopen in de filialen van Ici Paris XL.

Deze merk is erg bekend door hun Naked-paletten. Dat zijn de meest bekendste oogschaduwpaletten ever. Je kan ze eventueel nu al online kopen, maar je betaald ontzettend veel verzendkosten en word het gewoon te duur om zo aan een palletje te komen.

Ik vind het dus geweldig om jullie om te hoogte te brengen van deze nieuws. In augustus gaan ze eerst in Brussel beginnen aan de verkoop van deze merk en stilletjes aan komen de andere filialen ook hiermee. Spannend!!!!

Hieronder laat ik je enkele bekende You-Tube video's zien die deze oogschaduwpalletjes gebruiken in hun tutorial. Enjoy lady's


Xxxx Serafina


Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie