Favorieten en Shoplog Mei 2015


Het is een tijdje geleden dat er nog iets online is gekomen van mij. Mensen die me niet volgen via Social Media, ik leg even uit waarom het zo stil was. Ik heb een aantal dagen genoten van mijn man en kinderen door leuke dingetjes te doen. Leuke plekken gaan bezoeken, genoten van elkaar, lekker gegeten, ... Maar nu ben ik helemaal terug, en deze keer met een favorieten-artikel.
Ik heb de laatste dagen wat nieuwe beautyspullen gekocht en deze deel ik graag met jullie. In combinatie deel ik ook mijn favoriete beautyproducten van de laatste maanden. 


Deze handzeep met de heerlijke aroma van kaneel heb ik onlangs gekocht. Hij ruikt heerlijk sterk naar kaneel, en tegelijk maakt hij je handen babyzacht. Deze kocht in de Carrefour voor €6,50. Zeker de moeite deze te kopen als je net zoals mijn verzot bent op de geur van kaneel. Mmmm


Ik zocht al een hele tijd naar een goede, dekkende foundation omdat mijn huidige foundation op is. Ik kwam deze foundation van het merk KIKO tegen. Deze komt €14,90. Je kunt hem online kopen op www.kikocosmetics.be. De kleur die ik gekocht heb is 'Cool Rose 20'. Hij is erg dekkend, en geeft tegelijk een flawless effect als je hem aanbrengt met een foundationkwast.


Deze Fit Me foundation van het merk Maybelline vond ik in de winkel Carrefour. De kleurmerk heet 'Natural Beige 220'. Ik mix deze af en toe door mijn dagcrème, dat was wel de oplossing, want mijn huid heeft nog nooit zo stralend uitgezien. Als ik hem aanbreng zoals je normaal doet (met je handen of kwast) vind ik hem iets te donker, dus als je kan mix je hem liefst met een lichtere foundation. Deze foundation heb ik €12 betaald.


Deze donkere stick-foundation heb ik €3 betaald. Hij was afgeprijsd omdat hij uit collectie was. Hij is, zoals je ziet, te donker voor mijn huid. Ik gebruik hem om te contouren. Het resultaat is ge-wel-dig! Deze stick is een soort van crème dus kan je hem mooi blenden met een vochtig blendsponsje zodat je die 'Kim Kardashian'-contour krijgt. Prachtig resultaat.


Dit is 1 van mijn favoriete product uit mijn beautystash. De Maybelline Browdrama in de kleur 'Dark Blond'. Ik heb soms van die dagen dat ik gewoon de tijd niet heb om mijn wenkbrauwen bij te tekenen. Dus neem ik als gewoonte deze wenkbrauwgel en tegelijk tekend hij mijn wenkbrauwen. Ik krijg elke keer complimentjes van mensen (zelfs mensen die ik niet ken) die zeggen dat ik mooie volle wenkbrauwen heb. Allemaal door deze gel. Superspul. Koop hem snel, en probeer hem zelf. Ik garandeer je, je vind deze ook super. Ik kocht deze in de Kruidvat voor €8,99.



Als laatste kom ik bij mijn favoriete mascara tot nu toe. De NYC Big Curl van het merk Maybelline. Mensen die me volgen zien het merk Maybelline vaak terugkomen, maar daar is een reden voor. Wat een superproducten. Deze mascara verft elke wimper en krult hem helemaal omhoog. Mijn wimpers zijn nog nooit zo lang geweest. Bij 1laagje mascara heb ik normaal nooit voldoende, maar bij deze merk, wauw, superresultaat! Ik kocht hem bij de Kruidvat voor €3,99.

Welke zijn jou favoriete producten geweest de laatste tijd? Het lijkt me leuk als je het me verteld.

Xxxx Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie