NYC Big Curl Mascara


Vandaag heb ik weer eens een artikel over een nieuw koopje. De NYC Big Curl. Mijn mascara's waren goed voor de vuilbak. Ze begonnen erg droog te worden en ook rook hij niet meer zo goed. Dus toen ik in de kruidvat rondwandelde, kwam ik deze mascara tegen. Ik hoor hier zoveel over dat ik ze heel graag wil uitproberen.

Ikzelf heb best wel lange wimpers, dus het enige dat ik  nodig heb in een mascara is dat hij alle haartjes verft en dat hij goed dekkend is. Ik heb deze nieuwe beauty voor jullie uitgetest, kijk maar hieronder mee naar de foto's en oordeel zelf.


Mijn rechteroog (voor jullie de linke oog) heb ik 1laagje gegeven, en inderdaad merk ik gelijk verschil. Mijn wimpers zijn mooi geverfd op een nette natuurlijke manier zonder van die spinnenpootjes te hebben.
Het fijne is dat het borsteltje erg groot is, en in 1x die wimpers verft. Op het borsteltje komen ook geen klontertjes of dergelijke. Er komt genoeg uit   voor prachtige curly wimpereffect.


Je vind hem in de Kruidvat voor €4,50 en ook heb je de keuze uit deze 3 mascara's 


Als je op zoek bent naar een goede dekkende mascara, twijfel niet en zeker helemaal niet voor de prijs.

Xxxx Serafina


Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie