Maandstonden? Eet dan dit! (Parker Jones)

AAAAAH, die vreselijke tijd van de maand. Ik haat dit. Je voelt je onzeker, ongemakkelijk, je hebt pijn, ....
Wat ik, en ik denk jullie ook, dan graag doen is eten. VEEEEEEL ETEN. Chocola, chips, koekjes, alles gaat er bij mij in.
Er is een genie tewerk gegaan, Parker Jones, die ijsverpakkingen heeft bedacht met quotes wat vrouwen voelen in de afschuwelijke periode elke maand. Hij noemt deze de 'PMS Ice Cream'.  Hij heeft er quotes opgeschreven zoals ' I think i'm dying' strawberry of 'I need some more' mint chocolate chips. Geniaal!!!


Het enige wat Parker Jones moet doen is deze op de markt zetten en dan liefst wereldwijd verkopen. Ik vind het een super idee van hem!

Wat eten jullie graag als je je maandstonden hebt?

Xxxxsje Serafina






Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie