John Frieda Sheer Blonde Shampoo / Conditioner + Hoe word je blond op natuurlijke wijze?



Ik heb me enkele dagen geleden een paar haarproducten gekocht die ik dringend nodig had. Zoals velen van mijn Facebookvolgers weten ga ik stilletjesaan naar het blonde toe. Dus donderdag, voordat ik naar mijn geliefde kapster toeging, heb ik me de Shampoo en Conditioner van John Frieda gekocht. Deze is speciaal om je highlights meer te laten uitkomen. Hieronder is een recente foto van mijn laatste unboxingvideo. Je ziet dat ik dus een kapperbeurtje gehad hebt.


Omdat ik mijn haar wil laten groeien vond ik ook dat ik even uit mijn rood kopje af moest. Het werd tijd voor iets anders. We kennen allemaal wel die fases, wel, ik zit er middenin :-)
Het eerste waar ik het met jullie wil over hebben is de Highlight Activating Shampoo. Hij ruikt onwijs lekker en tegelijk is hij romig. Just the way i like it! Dit zorgt dat je highlights lichter worden en dat de donkere plukken in je haar lichter word. Natuurlijk dus perfect voor mijn haar.
                                      
Hier zie je wat er op de achterkant van het shampooflaconnetje staat.

                                      
Vervolgens nadat je je haar uitgespoeld hebt, breng je de Highlight Activating Conditioner aan. Deze is niet zo romig, het lijkt me meer de structuur te hebben van wax voor je haar. Hij ruikt tevens even lekker als de shampoo. Nadat ik deze combo gebruikt hebt was mijn haar zacht zacht zacht. Heerlijk!

 Ook hier zie je achteraan staan dat hij je blonde haar laat stralen. Voor je info: Deze producten verven je haar niet. Ze zorgen dat de pigmenten in je haar een beetje bij  beetje veranderen.


Hoe blond je je haar op natuurlijke wijze?

Stel dat je al deze producten onnodig vind of hier geen budget voor hebt, kan je jou favoriete shampoo uitspoelen met een kan lauwe kamillethee. Dit zorgt dat je haar ook beetje bij beetje de pigment verandert. Het proces gaat sneller als je vaak in de zon zit. 

Xxxxsje Serafina




Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie