Huwelijksmakeup : Fototutorial


Op je mooiste dag van je leven wil je er prachtig, stralend, gelukkig uitzien. Ik weet nog dat ik zelf een makeuplook als dit ongeveer had, maar dan zonder wing. Ik vind een wing veel leuker uitzien, maar natuurlijk is het wat je zelf graag hebt. Ik leg jullie graag uit in kleine stapjes hoe ik aan deze huwelijkslook ben gekomen. Enjoy!


Het eerste wat ik deed was een oogschaduwbasis aanbrengen zodat ik zeker ben dat mijn oogschaduw de hele dag blijft zitten. Vervolgens bracht ik een licht champagnekleur aan als basis.




Met mijn BE Creative Makeup palletje heb ik deze gelige kleur gebruik over mijn champagnekleur. Dit zorgt namelijk voor een zachte , romanische effect. Dus perfect voor deze look.


Ik bracht aan mijn arcadeboog een oranje-koperkleurige oogschaduw aan om diepte te creëren. Dit geeft je look een warme , sexy look. Je kan ook voor een roze kleur gaan of een lichtbruine oogschaduw als je dit te hevig vind.



Ik bracht aan de binnenkant van mijn oogleden een glimmende gouden oogschaduw aan, en een winged eyeliner. Ik vind dat dit je look helemaal af maakt. Vind je een winged te hevig, ga dan voor een lijntje boven je ogen met een bruine kleur, zodat het wat zachter word.



Ik heb mijn mascara (in 2 laagjes) aangebracht en vervolgens een full-face aangebracht. Vergeet je primer niet aan te brengen. Dit zorgt namelijk dat alle makeup netjes over je gezicht glijd in plaats van in je poriën te zitten, wat niet echt mooi is voor je prachtig dag! Moet je dicht bij me wonen doe ik graag je makeup! Dit is natuurlijk een grap hahahaha :-). Hopenlijk heb ik je weer iets bijgeleerd.


Xxxx Serafina!



Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie