Winactie - L'oreal Paris False Lash Wing


Ik heb een erg leuke winactie voor jullie. Diegene die me volgen via Social Media hebben de kans om een toppertje te winnen. Overal (Instagram, Facebook, Twitter,...) zie je foto's van meiden met ellenlange wimpers. Hoe komen ze eraan?


Het komt door deze beauty. Dit is de L'oreal Paris False Lash Wings Butterfly Effect mascara (een hele mondvol). Deze heeft een asymmetrische borstel die elke wimper van hoek tot hoek lift en zichtbaar maakt. Hij geeft je wimpers volume en laat ze soepel aanvoelen, net als vleugels van een vlinder. Vandaar de naam 'Butterfly Effect'. 
Hij geeft een mooie resultaat, hij zorgt namelijk dat je lange wimpers krijgt en het superzwart pigment zorgt voor een mooie sexy flirty look. 

Willen jullie doodgraag deze winnen? Volg me dan op Facebook, Twitter en Instagram en wie weet komt deze beauty jou kant op!
Facebook: www.facebook.com/meflawless
Twitter: @meflawless2you
Instagram: me.flawless

Van zodra ik mijn 1000ste like op facebook heb, kies ik uit al mijn volgers die ook mijn winactie gedeeld hebben er één gelukkige uit! 

Veel succes
Xxxxx Serafina








Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie