Unboxing Deautybox met kortingscode (Fototutorial + Uitleg)

In mijn laatste Unboxing van de Prettybox (Februari) wist ik dat dit de laatste keer was dat ik ooit een Unboxing van deze merk zou hebben. Ondertussen zijn ze van naam verandert. Ze gaan nu verder onder de naam "Deauty". Voor de mensen die in België wonen weten dat je deze box kon aankopen met het magazineboekje 'GoedGevoel'. Ik heb een schat van een vriendin die me deze magazine en box cadeautje heeft gedaan omdat ik onlangs een knieoperatie ondergaan heb. Wat een schatje! Ik weet dat ze mijn artikels altijd leest en ben er dus 100% zeker van dat ze nu gaat glimlachen als ze dit leest. :-) Love you meid! Toen ik deze box zag was ik natuurlijk megablij, want ik wou ze heel graag hebben, dat had ik al tegen mijn man gezegd. Kijken jullie mee wat erin zit? 

Het doosje is erg lief en vrouwelijk. En net als alle vorige doosjes is deze erg stevig, dus perfect te gebruiken als opbergdoosje voor andere spulletjes waar je nog geen doosje voor hebt. Ik vind het bloemtje erg mooi en de slogan maakt me erg gelukkig. Ik hou van zo'n kleine, simpele, lieve slogans.


Alle producten zitten in een mooi wit zakje met het logo van hun nieuwe naam. Het lijkt me dat het vogeltje in hun logo een spiegeltje in z'n bekje heeft. En onder de naam 'Deauty' staat 'Discover Beauty'. En dat is ook zo, je kan met al deze producten, je beautyritueel helemaal veranderen en beteren. Dus zeker een must om aan te kopen.


Het eerste artikeltje die ik uit het zakje neem is de Nuxe olie. Deze is geschikt voor droge huid op je gezicht, hele lichaam en zelfs voor je haar als je last hebt van droge puntjes. Ik vind dat hij erg veel ruikt naar de Monoï de Tahiti van het met Yves Rocher. Ik heb hiervan ooit een artikeltje over geschreven. De Nuxe olie vind ik heerlijk ruiken en na het te testen mer ik dat hij niet heel vettig over je lichaam is, dus erg aangenaam en heel smeerbaar. Hij kost online €19,95 voor een potje van 50ml. 


Deze zwarte tube is van het merk Rainpharma. Dit is een aromatherapeutische olie voor in de douche. Je brengt dit aan over je natte lichaam net voor dat je de douche uitstapt. Je moet deze niet van je lichaam afspoelen, gewoon je lichaam droog deppen en je bent goed gehydrateerd. De geur laat me denken aan die bepaalde spa-bodylotion. Heerlijk! Deze after oil vind je voor €17,95 terug op hun website voor een tube van 250ml. Echt een aanrader.


Iedereen weet dat een goede hygiëne een must is. En daarvoor is deze merk van Lactacyd erg gekend. In het doosje vond ik een kleine tube van 50ml met lotion. Ik vind het perfect om mee te nemen in mijn handtas of sporttas of zelfs voor school. Ik vind het erg fijn om dit te krijgen omdat ik doekjes gebruik voor deze taak, maar een lotion kan ook erg verfrissend zijn. Je vind deze product in elke winkel voor €6,74. 


Kérastase is een merk dan meer en meer bekend word. Je vind ze overal. Ook dit is een haarolie die je moet aanbrengen nog voor dat je je shampoo aanbrengt. 1  tot 2 pompjes zijn voldoende. Ook kan je deze olie ook aanbrengen als verzorgende haarmasker voordat je je gaat douchen of baden. Hij voed je haar en zorgt dat ze glanst en gevoed word. Voor een doosje van 125ml betaal je €29,50. Het is een luxe merk, maar je krijgt er heel veel van terug.


Ik ben de laatste tijd helemaal in to hair. Ik ben daarom mijn vriendin en het Deauty-team erg dankbaar voor deze prachtige haarproducten. Kijk eens naar deze shampoo, kijk die glittertjes, ik word ik helemaal gelukkig van. Deze shampoo is de Dessange shampoo met Lichinfusie voor dof haar met gebrek aan licht. Voor mij dus! Hij hydrateert en illumineert de vezel zonder te verzwaren. Als je net zoals mij houd van haar dat licht en glanzend is kan je deze shampoo zonder probleem dagelijks gebruiken.  Hij kost €4,30. Deze ga ik zeker en vast elke dag gebruiken!


Als laatste product ga ik het hebben over de Lancome Advanced Génifique. Deze is een serum die je huid activeert om er snel jong uit te zien. Perfect voor alle huidtypes. Je ziet na elke dag te gebruiken een resultaat na 7dagen. Je brengt met een pipet wat serum aan en masseert deze je huid in. Breng dit liefst 's morgens, 's middags en 's avonds aan. Je vind deze serum in elke parfumeriezaak voor €59,00. 


Willen jullie ook doodgraag deze box hebben maar vind je ze iets te duur? Dan kan je met mijn kortingscode deze box aankopen voor €9,95 in plaats van €16,95. Ik vind het zeker een aanrader. Geniet van deze kans en laat ze je niet voorbijgaan.



Als je vragen hebt over één van deze producten kan je me altijd een persoonlijk berichtje sturen naar meflawless2@gmail.com of me aanspreken via sociale media.

facebook:me-flawless
twitter:@meflawless2you
instagram:me.flawless

Liefst Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie