Mijn review : Yu-Be Moisturizing Skin Cream

We hebben een vrij droge winter doorgemaakt, en zelfs nu in de bijna seizoensverandering maken me dit mee. Dan is het zonnig, en de volgende dag vrij vochtig weer. Het is dus belangrijk om goede gezicht en lichaamscrèmes te gebruiken die erg gehydrateerd zijn. 
Vandaag heb ik de Yu-Be Moisturizing Skin Cream getest en gebruikt. Deze was ik nog tegoed van mijn Prettybox van de maand Februari. 
Hij kost €21,83 als je hem online aankoopt op hun webshop (http://www.yu-be.com/catalog/)


Deze crème is geconcentreerd met glycerine. Hij is afkomstig van Japan en zit vol met vitamine B2 en vitamine E. Je kan zorgeloos deze crème gebruiken gedurende het hele jaar en ook is hij goed voor elke huidtype, of voor droge plekken op je huid. Zelfs als je last hebt van droge lippen kan je deze verzorgende crème gebruiken en maakt hij je lippen zijdezacht. 
Hij is ook kindvriendelijk, en dus kan je hem gebruiken voor heel het gezin. 
Toen ik hem aanbracht dacht ik dat hij vrij vettig ging zijn, maar dat was totaal niet het geval. Hij smeerde erg goed, en heeft een aangename Aloë Vera/Eucalyptus geur.. mmmm heerlijk.


Wil je graag weten welke voordelen deze ingrediënten van de crème bevatten?
Glycerine: Zorgt dat je huid extra gehydrateerd word
Vitamine B2: Voorkomt droge huid en geeft de crème een gelige kleur.
Vitamine E: Anti-Oxidant 
Sodium Hyaluronate: Voorkomt dat lijntjes of striemen om je huid.


Je kan deze crème online kopen op hun website : http://www.yu-be.com/catalog/

Nog een fijne dag verder...


Liefst Serafina

Facebook : www.facebook.com/meflawless
Twitter: @meflawless2you
Instagram : me.flawless

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie