Begin je weekend met deze beautytips ...

We hebben allemaal onze eigen beautytips die we weken, maanden, of zelfs jarenlang gebruiken. En dat vind ik super. Ikzelf vind het erg fijn om online te zoeken naar tips in verband met beauty om mijn routine te 'verbeteren' of te 'versnellen'. Waarom? Ergens tips uithalen vind ik echt leuk. Ik leer elke keer graag iets bij, en vooral als het over beauty gaat! I'm all women :-)
Ik deel graag met jullie deze tips en geef dan heel eerlijk mijn eigen mening of ik hetzelf fout deed en als deze nieuwe tips nuttig voor me zijn.


1: Langer scrubben in plaats van harder scrubben

Dat vind ik een goeie. Ik scrub vaak erg ruw, dan denk ik dat het voldoende is, dus niet! Hahaha (schaam schaam).
De bedoeling van langer scrubben in plaats van harder zorgt dan je je huid goed schoonmaakt zonder je huid te beschadigen. Dus wees lief voor jezelf en doe het rustig aan.



2: Alcohol? Rustig ermee!

In mijn vorige artikel had ik er een beetje over. Je huid zal heel slecht reageren als je vaak met alcohol te doen hebt. Een glaasje of shotje af en toe kan geen kwaad. Vergeet niet dat alcohol zorgt dat je poriën groot worden en dat je van die grote donkere wallen onder je ogen krijgt. Nou ja, met te weinig slaag krijg je dit ook, dus hou je klokje in de gaten ;-) .
Ikzelf drink niet vaak alcohol. Minstens 1 klein gaatje per week, dus dat kan nog door de beugel voor mijn doen haha.


3: Meng je foundation met zonnenbrand

Het zonnetje begint nu meer en iets hevig te schijnen, en ookal lijkt het niet, je huid word nu blootgesteld aan hevige UV-stralen. Hou je huid dan goed beschermd.
Wat ikzelf doe is een foundation kopen met grote hoeveelheid SPF (sun protection formula) erin wat mijn houd dan beschermd. In de zomer breng ik wat extra zonnebrand in mijn foundation zodat ik extra beschermd ben.



4: Slaap op je rug

Ok, deze las ik en begon te schaterlachen! :-D Dit is grappig! Van slapen op je rug krijg je minder rimpels. WAT??? Aan de andere kant lijkt dit logisch , want als je op je buik ligt of op je zij (zoals ik) krijg je gezicht geen zuurstof op de plek waar ie op je kussen rust. Dus als je op je rug ligt krijg je ontzettend veel zuurstof op je huid en voorkom je rimpels.
Ikzelf ben een zijslaper, hahaha, dat zal even duren voordat deze gewoonte verandert!



5: Water eten

Je leest het goed. Niet iedereen houd ervan om elke dag liters water te drinken, en ik ben een van die mensen, dus waarom geen vruchten eten die vol zitten met vocht. Probeer sinaasappels, pompelmoes, of zelfs komkommer. Go nuts. Veel vocht hebben in je lichaam zorgt dat je huid er gezond uitziet en dat je een mooie gloed krijgt.

Wat vind jij van deze tips?

Xxxx Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie