Faith:Vandaag eens geen artikel in verband met beauty

Ik heb bewust vandaag geen beautyartikel geschreven omdat dit echt een zaak is waar ik om geef! 

Vandaag is het Internationale Dag van de vrede. De bedoeling is dat je positief in de dag staat en beleefd en lief gaat doen tegen iedereen. Het is een wereldwijde oproep tot wapenstilstand en geweldloosheid. Het is niet zo dat ik alleen vandaag lief ga doen tegen iedereen die ik ontmoet , dit doe ik elke dag. Ik ben zo opgevoed om beleefd tegen elke persoon te doen en verdraagzaam te zijn. Natuurlijk lijkt dit logisch dat mensen dat extra lief doen tegen elkaar op een 'speciale dag', maar ik doe dit elke dag. 

Ik merk wel vandaag dat veel mensen 'hallo' zeggen als je ze voorbijloopt , of je lachend aankijken. Het is erg leuk. Als heel de wereld dit nu dagelijks doet, was ik echt blij. Ik ben politiek neutraal om verschillende redenen. Ik ben een getuige van Jehovah, en dit ben ik al jaren. Mijn leven leidt ik zoals iedereen, (kinderen verzorgen, huishouden, werken, eten, wassen, ....) maar ook studeer ik de bijbel om beter Jehovah God, onze schepper, te bestuderen.

http://www.jw.org/nl/jehovahs-getuigen/faq/politiek-neutraal/    In deze link kan je lezen wat mijn standpunten zijn in verband met de oorlogen en discussies die je kan volgen in het nieuws. 
Net zoals jou vind ik het erg spijtig dat er zoveel pijn in de wereld zit. Ik kijk soms geen nieuws, of luister geen radio als mijn kinderen bij me zijn omdat het gewoon pijn doet. 

Bij vragen of als je zelf iets kwijt wilt, kan je me mailen naar : meflawless2@gmail.com

Xxxx Serafina




Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie