Online webshop : Webstash.nl + extra

Zoek je een leuke website waar je de laatste trend in fashion kan vinden? Check dan snel webstash.nl. Je vind daar gewoon alles zoals kledij, sieraden, accessoires, ...
Wil je graag iets uniek dragen? Dan vind je het zeker op hun website. En laten we ook eens praten over de prijzen! Hun spullen zijn erg budgetproof, dus zeker de moeite om daar eens te kijken. Willen jullie weten wat mijn favoriete spullen zijn die ik wil kopen? Check dan even mee.

Deze blazer kost €39,95 en is perfect te combineren met een skinny jeans of legging met hoge pump.

Deze long sleeve top kost €24,95. Hij is te mooi voor woorden! Deze moet en zal ik hebben! Zeker weten.

Ooooh, kunnen we het even hebben over deze lieve tas. Hij kost €35,95. Hij ziet er gesofisticeerd en fashionable uit! Jup, hebben hebben hebben :-) 
Deze leuke top kost €19,95 en is perfect voor de komende zomer. Je kan ze dragen over een leuke short of een kokerrokje als je ergens heen moet voor een feestje. 


Deze 4 items zijn de stuff die ik moet hebben! Oh ik vind ze super.
Je vind op webstash.nl ook giftboxen die je aan iemand speciaal kan geven. Het is een leuke verrassing dus zeker de moeite.
Neem ook eens een kijkje en wie weet vind je je nieuwe favi kledingstuk of accessoire! Veel shopplezier! Geniet ook van 20% korting door mijn kortingscode te gebruiken: BLOGGER20.
Xxxx Serafina
Www.me-flawless.blogspot.be
meflawless2@gmail.com

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie