Off topic:Hoe sta jij tegenover borstvoeding in het openbaar?



Vele dames onder jullie die me volgen (zowel op mijn beautypagina online, of op social media) weten dat ik buiten het feit ik een beautypagina beheer en werk, ik ook een trotse mama ben van 2 kleine boefjes. Ik ben echt superblij met mijn 'job' als mama-zijnde. Ik voel me erg compleet en gelukkig met mijn gezinnetje. Ik wens mezelf niets anders toe dan mijn leven dat ik nu heb :-)

Toen ik wist dat ik in verwachting was van mijn eerste kindje was ik al vanaf dag 1 van zeker dat ik borstvoeding ging geven aan mijn kindje. Ik zie dit als iets normaal. Het moment dat hij geboren was wist ik dat het goed zat als ik kon grootbrengen door mijn zelf geproduceerde melk. Hahahaha, ik snap dat dit gek klinkt, maar voor de mensen onder ons, met kids, julle snappen wat ik bedoel.

Ik heb nooit een probleem gemaakt toen ik het in openbaar was en dan ik dan mijn kindje voed op verzoek als hij honger had, bij geeneen van de 2 had en heb ik er moeite mee. Ik vind het mooi als ik een moeder een kindje zie voeden. Waarom moeten andere mensen er raar bij kijken? We zijn verwend met al die reclamestunt over flesjes, en formules, en dergelijke terwijl je altijd door je borstvoeding melk bij de hand hebt, in de juiste temperatuur! Ken jij iemand die zwanger is, en bijna moet bevallen? Steun haar in het idee dat ze heeft als je doodgraag borstvoeding wilt geven.

In Nederland en België merk ik dat borstvoeding echt als 'normaal' word gezien, terwijl het in andere landen minder is. In Nederland is er een website (www.melkpunt.nl) en in België (www.borstvoedingvzw.be) ook waar je allemaal info vind over zaken die met borstvoeding te maken hebben. Ook kan je een account  maken op www.babybytes.nl en alle soorten vragen stellen die je hebt in verband met borstvoeding en zwangerschap. Zelfs over voorbehoedsmiddelen, alles wat je maar wilt vragen kan je daar kwijt.


Deze foto's zijn mijn persoonlijk foto's, hiermee wil ik graag met jullie delen dat ik voor borstvoeding ben, jij ook??
Je kan op www.melkpunt.nl een donatie doen als je echt veel geeft aan al die mama's die hun kindje voeden door middel van borstvoeding. 


Xxxx Serafina
www.me-flawless.blogspot.be
meflawless2@gmail.com

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie