Jelly Pong Pong Supermodel Stain + swatches

Ik heb laatst deze lieve kleine doosje thuis ontvangen. Het is een doosje met 4 lieve kleurtjes in die je kan gebruiken als lipkleurtje of zelfs voor op je wangen als je je blush wil matchen met je lippen. Deze doosje is Jelly Pong Pong Supermodel Stain genoemd. Het is dus een product voor je lippen en wangen in 1! Ik had eigenlijk nooit echt van deze merk gehoord, maar blijkbaar is het een vrij bekend Engels merk. 
Het product bestaat uit een ceramide complex dat de huid hydrateerd en de elasticiteit van de huid verbeterd. Deze helpt dan ook eens bij het genezen van schrale en droge lippen. Het doosje bevat 4 verschillende kleuren die een mooie gloed geven op je wangen en lippen.




Ik wou heel graag eens een swatch maken van deze kleurtjes om te zien hoe de pigmentatie is, en eerlijk vind ik ze erg goed. Ik had bij 1x vegen gelijk goede pigmentatie, en ze blijven ook nog eens goed zitten want ik kreeg ze erg moeilijk afgewassen. Goed spul dus! Deze doosje kost €25, het is een full size, nooit gedacht dat hij zo duur was. 


Ik wil ze graag voor jullie testen als lipkleur, dus hier gaan we. Als eerste heb ik het kleurtje linksboven getest. Hij is oranje/lichtbruin en erg leuk om aan te brengen. Ik bracht hem aan met een lippenseeltje en had niet veel nodig, want hij dekt erg goed. Ik vind deze kleur erg leuk voor in de lente en zomer. De kleur laat me denken aan een zacht vrouwelijk kleurtje. Perfect voor een romantisch avondje uit.


De volgende kleur die ik geswatchd heb is het kleurtje rechtsboven van het doosje. Ik vind het erg lief en licht. Erg mooi als je niet houd van felle kleuren op je lippen maar toch dat je het idee geeft dat je ergens een beetje van kleur houd. Ik vind deze erg sympathiek staan. Bij deze voelde ik wel dat hij erg je lippen hydrateerd, perfect voor me, want ze zijn erg droog deze week.


De volgende kleur is het kleurtje die je linksonder vind in het doosje. Eerlijk? Ik vind deze kleur niet mooi. Ik vind hem veel te licht. Ik zou deze wel gebruiken in combinatie met een lipstick zodat je een ietswat andere structuur krijgt. Maar nee, now way, niet mijn ding, sorry.


En als laatste de rode kleur. Ik vind deze niet echt heel dekkend, maar wel lief als je toch rood getinte lippen wilt. Ik vind hem niet lelijk met een mooie look voor een avondje uit. Deze heb ik trouwens een avondje gedragen en ik kreeg toch wel veel complimentjes van deze kleur. Dus ja, deze vind ik wel leuk.



Wat vinden jullie van deze kleurpalletje voor je lippen en wangen? Zouden jullie deze kopen?

Xxxx Serafina
www.me-flawless.blogspot.be
www.facebook.com/meflawless







Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie