Glamour Makeup Tips + New Trends

Ben jij een type die niet erg veel makeup draagt? Alleen maar een laagje mascara? Een beetje blush en lipgloss? Dan is het nu tijd om iets nieuws te doen.
De trend in volgende seizoen is helemaal in de ban van kleur op je ogen en lippen. Dus ben je klaar voor iets anders? Lees dan snel mee wat de trends zijn deze lente en zomer.


Verleid worden door kleur

Als ik denk aan makeup, denk ik aan sensualiteit, verleiding, speelsheid. Vergeet al die grijze en bruine tinten en start met kleur. Gebruik meer kleurrijke oogschaduwen en felle lipkleuren. De kleuren die je zeker moet gebruiken de komende seizoen zijn appelgroen, zeeblauw, oranje, fuchsia en rozerood.



De juiste stap

Het allerbelangrijkste is een goede basis aanbrengen op je gezicht. Dus daarmee bedoel ik een primer, foundation, en concealer. Dit alles zorgt dat je huid mooi egaal is, en dat zorg dan ook dat je mooi met kleuren kan werken op een 'schone' doek.



Pit in je ogen

Als je ergens in je gezicht je aandacht wilt op richten moet je dat doen met je ogen. Gebruik eens een gekleurd lijntje op je ogen in plaats van zwart of bruin. Als je ogen perfect opgemaakt moeten zijn met een vleugje romantiek erin, kan je best een licht kleurtje in je ooghoek aanbrengen. Met daarbij enkele laagjes mascara en voila... Je look is klaar. Voor een nog sensuelere look in je ogen kan je een donker lijntje in je waterlijn aanbrengen. Dit geeft wat speelsheid in je look.



Lippen = Sensualiteit

Als ik denk aan glamour dan stel ik me altijd een vrouw voor me met mooie rode gekleurde lippen. Je kan zelf ook zo een glamourlook maken door eerst een rood lijntje op je liplijn kleuren en vervolgens je hele lippen inkleuren. Als je dan je lipstick erover smeert ben je helemaal glamoureus.  

XxxxSerafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie