Catrice Cosmetics Absolute Eye Colour


Deze 2 mooie, prachtige, lieve palletjes ga ik vandaag testen voor jullie. Deze kan je vinden in de Kruidvat voor €2,79 per stuk. Deze palletjes zijn al een tijdje uit, maar nog nooit heb ik deze gekocht. Ik hou van zo'n soort budgetproofpalletjes. 
Ik ga het vandaag met jullie hebben over de F'rozen Yoghurt 100 (Rechts) & Pool Position 110 (Links). Zo heten deze prachtige palletjes. 

 

Ik ben verliefd op de pigmentjes van deze palletjes. Ze zijn goed gepigmenteerd en tegelijk erg zacht. De blauwe kleur zal ik misschien minder gebruiken, maar hij is niet mis voor iemand met bruine ogen.... i like!
De taupkleurige pallet is dan weer helemaal mijn smaak. Dat metallic, taupige kleuren.... wauw! Ik gebruik deze kleuren bijna dagelijks nu als daglook! Dit is mijn nieuwe favoriet!


Dan is het nu tijd om het te testen Ik ga voor de tauppalletje Ik begin met het roze kleurtje (rechtboven) als basis voor mijn bewegend ooglid. Vervolgens ga ik in mijn arcadeboog met het glimmende taupkleur (linksboven) en ik zorg dat alles geblend is. Met het donkertje bruine kleur ga ik in een 'v'-vorm aan mijn buitenste ooghoek werken om een lichte smokey-effect te maken en ook met deze zelfde kleur ga ik onder mijn oog een licht lijntje maken.

En voila, een simpele look voor overdag. Je kan deze look afwerken met een eyeliner (met of zonder wing, kies je zelf) en mascara.

Wat vinden jullie van deze look? Welke kleur verkiest jij?

Xxxx Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie