32delige makeupkwasten


Het belangrijkste product dat je gebruikt voor makeup zijn je kwasten. Je vind ze in alle soorten , kleuren, maten, .... Je gebruikt verschillende kwasten voor verschillende plaatsen op je gezicht om makeup aan te brengen. 
Ik heb via Groupon een 32delige kwastenset gekocht, en ik ben hier zo blij mee. Ik wacht met hen te gebruiken tot ik deze artikel online heb geplaatst. Ik heb ze namelijk gewassen en heb er op mijn hand mee gespeeld, en ik ben er echt enthousiast over. Ik ga jullie laten zien wat er allemaal in mijn makeuptasje zit... Veel kijkplezier!


Als eerste heb je de basics: Dus het borsteltje waarmee je je wenkbrauwen in de perfecte vorm kamt. Het dunne kwastje voor je eyeliner, een sponsje om je eyeliner mee te smutchen, gewoon de kleine basics.

Dan komen we aan de borsteltjes , de kleine oogborsteltjes, die je gebruikt voor al je oogmakeup. Al deze haartjes zijn heel zacht. Ze houden je oogschaduwpigment goed op en blenden deze goed uit op je ogen. 

Net daarnaast zie je de grotere oogkwasten waarmee je je kleuren blend, waarmee je perfect onder je wenkbrauw en onder je oog kleur of highlighters mee kan aanbrengen. Met deze kwasten heb ik mee gespeeld op mijn hand en ik moet zeggen dat ik echt onder de indruk ben van de kwaliteit van deze makeupkwasten. 


De laaste kwasten van mijn collectie zijn die je moet gebruiken voor je gezicht. Je hebt kwasten waarmee je je foundation mee aanbrengt, waarmee je blush en highlighters mee aanbrengt, .... 


Het enige nadeel aan mijn aankoop van deze kwasten is dat Groupon niet via een nota aangeeft waarvoor je deze kwasten moet gebruiken of van welk merk ze zijn. Ik heb ze 30€ betaald, dus voor de prijs vind ik de kwaliteit SUPER! 





Xxxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie