Mijn favi geurtjes ever

Vandaag wil ik het graag met jullie hebben over mijn favoriete geurtjes die ik in mijn badkamer heb liggen. Ik heb er niet erg veel, want persoonlijk vind ik het makkelijker als je minder hebt zodat je niet in de war raakt. 
Alle geurtjes draag ik bij elke gelegenheid. Dus elke geur laat me denken aan een leuke herinnering. 
Laten we maar beginnen met mijn kleine collectie.

De eerste 3 geurtjes zijn de Kiko-Parfum rollers die ik in Italië heb gekocht. De gele ruikt zachtjes naar vanille en orchidee, de blauwe ruikt fris naar munt en de rode ruikt vrouwelijk naar kokosnoot. Als ik deze geurtjes ruik, moet ik gelijk denken aan onze vakantie in Italië.




De volgende geur is een geurtje van mijn man. Arrivederci van Homme. Ik vind hem niet zo heel lekker ruiken , maar eenmaal dat mijn man hem draagt word het geurtje zachter. Lekker.


Ook de volgende geur is van hem. Deze geur kreeg ik van een klant op mijn vorige job. Deze geur draagt hij niet zo heel vaak, omdat hij vrij sterk is. moet je eigenlijk van houden.


Deze lieve, zachte geur van Monoï is van Yves Rocher. Ik heb hier ooit een artikel over geschreven. Deze geur spuit ik graag net na het douchen. Ooooh hij ruikt echt naar de zomer, mmmm.


En als laatste heb ik mijn favi geur ever!De Dolce&Gabbana 'Light blue'. Ik heb deze ooit van mijn man gekregen toen ik pas met hem verkeerde en opnieuw kreeg ik hem cadeau van hem. Deze laat me denken aan onze lieve romantische verkering.


Wat zijn jou favi geurtjes thuis? 

Xxxxx Serafina



Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie