Lippen om te zoenen!

Mooie, zachte, verzorgde lippen is een must. Het spreekt voor zich dat iedereen het wilt. Jammer genoeg krijgen onze lippen veel te verduren in slechte weersomstandigheden en worden ze droog of kunnen ze scheuren tot bloeden toe. Hoe zorg je eigenlijk dat je lippen mooi blijven? Lees verder voor alle info.


Bijt niet op je lippen! Dat is een slechte gewoonte (deed ik vroeger ook vaak). Je beschadigd je lippen door dit te doen. Het kan zelfs gebeuren dat je lippen ontsteken en dat is enorm pijnlijk. Heb je echt stresse en wil je doodgraag op je lippen bijten, neem dan snel een snoepje of kauwgum om het tegen te gaan. 
Trek ook niet aan de velletjes van je lippen! Als je aan je velletjes trekt, krijg je snel wondjes en ook deze zullen misschien onsteken. Wat je kan doen is na je tanden te poetsen met een lipscrub je velletjes wegdoen door een beetje op je vinger te doen en heen en weer te scrubben zodat je lippen zacht te maken. Ik persoonlijk gebruik de LP Skin Therapy Lip Exfoliator (€20). Hij doet zijn werk en mijn lippen zijn erna zijdezacht.


Stel je lippen niet bloot aan wind en droge lucht. Het kan misschien gebeuren dat het gebouw waar je werkt of waar je naar school gaat heel droge lucht heeft. Omdat de verwarming de hele tijd aanstaat, hetzelfde geld met airco. Hij maakt lucht heel droog. Ook kan je meermaals per dag je huis door een of ander reden verlaten en geef toe, met deze koude wind kan onze lippen heel erg droog worden. Zorg dat je altijd een dikke, verzorgde crème bij de hand hebt zodat je lippen goed gehydrateerd worden. Ik gebruik thuis vooral de Nivea Gloss Wonder Balm (€1,25/stuk) of de Bogena Uierzalf (€5). Deze 2 producten maken mijn lippen zo zacht. Ze smeren goed uit, en het blijft lang op je lippen zitten. 



Als ik mijn huis verlaat en ik vind dat mijn lippen extreem droog zijn smeer ik graag de Maybelline Baby Lips Electro op (€4). Hij smeert goed uit, en maakt je lippen heel zacht. Ik breng graag deze aan, met vervolgens een lichtroze lipgloss (voor een extreme dikke laag) en ik merk dat hij dan urenlang blijft zitten. Hij is mijn nieuwe favoriet in mijn handtas. 


Welke product gebruik jij om je lippen zacht te maken?

Xxxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie